דף הבית / חדשות העיר / הנהלה חדשה לגן הילדים

הנהלה חדשה לגן הילדים

בהמשך לפרשת מנהלות הגן הפרטי שנעלמו לאחרונה עם הצ'קים של ההורים, התבשרנו השבוע כי בעל המבנה החל להפעיל את הגן וכי הילדים חזרו לשגרה

מי ליאור

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו את סיפורם של הורים לילדים בגן פרטי בעיר, שקיבלו הודעת ווטסאפ ממנהלות הגן אם ובתה, כי הן יוצאת לחופשה משפחתית וכי הגן ימשיך לפעול עם צוות הגננות השכיר במקום. ככל שהנושא התבהר, התגלה להורים כי מנהלות הגן נעלמו עם הצ'קים שלהם, וכי ההמחאות לשכרן של הגננות השכירות חזרו ללא כיסוי, המסמכים במשרד נגרסו והגננות שנותרו כאמור ללא שכר נעלו את הגן.
כחמישים ילדים מגיל חצי שנה עד ארבע, נותרו באחת ללא מסגרת ואת קבוצת ילדי הגן הבוגרים לא ניתן היה לשבץ ברישום מערכת החינוך לילדים בגיל חובה.
השבוע התבשרנו כי הגן החל לפעול ביוזמתו של בעל המבנה, שסייע בידי ההורים ופרסם כי נדרש מנהל חדש לגן. לדברי ההורים, לגן הגיע מנחם פרנקל, שבבעלותו רשת של חמישה גנים פרטיים באזור ראשון ונס ציונה, שלקח על עצמו את ניהול הגן.
אורלי, אם לשניים סיפרה: "גייסתי את מלוא כוחי למשימת חיפוש מנהל חלופי לגן, תוך שעברתי לילות ללא שינה וגם נעדרתי מן העבודה, וחיפשתי מנהל חדש. למזלנו נמצא אחד כזה ואני שמחה על הסוף הטוב של ניהול הגן, כמו גם על שהצלחנו לשמר חלק מצוות הגן, הגננת והסייעות הנפלאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות