דף הבית / חדשות העיר / המאבק הציבורי נשא פרי

המאבק הציבורי נשא פרי

רונן דמארי

הכספומט הוצב במקום לאור מחאת התושבים על כך שהנהלת בנק הפועלים החליטה לסגור את הסניף היחיד הפועל בשכונה בתחילת השנה. כעת יוכלו התושבים למשוך כספים מהכספומט בשדרות יעקב מבלי להזדקק להתניידות למרכז העיר.

פעיל הציבור יהודה נקיס, שנרתם לטובת הנושא החשוב אמר השבוע ל"גל גפן": "אני רואה בזה הישג שהגיע אחרי לחץ משמעותי. פנו אליי הרבה תושבים ואמרתי להם 'תתאזרו בסבלנות יהיה בסדר' ועכשיו אני באמת שמח שאכן המשימה שלקחתי על עצמי התבצעה. זה לא קל לתושבים המבוגרים לצאת למרכז העיר רק כדי למשוך כסף ועכשיו הם יוכלו לעשות את זה כאן קרוב לבית. ביום חמישי התקשרה אליי מנהלת הסניף ואמרה לי 'לשמחתנו יש כספומט עשינו את מיטב יכולתנו לעזור לך ולתושבים כל הכבוד לך שאתה עומד לרשות הציבור'. אני שמח לעזור לציבור כמיטב יכולתי".

אחד התושבים הוותיקים בשיכון הוסיף: "זה יפה שהציבו עבורנו כספומט אבל אסור לשכוח שעדיין לא נוכל לקבל את כל השירות שהיו נותנים לנו בסניף. יש הבדל גדול בין כספומט לסניף, אני מקווה שיבטלו את ההחלטה ושיפתחו לנו את הסניף מחדש".

כזכור ההחלטה על הסניף עוררה הדים רבים גם בקרב צמרת מקבלי ההחלטות בעירייה: סגן ראש העיר, איתן שלום וחברת המועצה יפעת מאירוביץ יפת, הגישו בזמנו הצעה לסדר יומה של המועצה במסגרתה הם מבקשים כי תוכן תכנית אב לשירותים הכרחיים לציבור. בהצעה נאמר בין היתר: "נחשפנו למחאה הצודקת של תושבי שיכון המזרח בדבר החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף בשיכון המזרח והעברתו לקניון ראשונים. כידוע, בשכונה זאת, כמו גם בשכונות נוספות בעיר ישנה אוכלוסייה מבוגרת הזקוקה לשירותים הכרחיים בקרבת מקום ובאופן נגיש כגון: בנק, דואר, קופות חולים, מועדון קשישים וכיוב'.

לתושבים אלה בשכונות יש קושי לגיטימי בניידות  ולכן, אנו כעיר צריכים לדאוג לצרכיהם, גם אם אינו זו אינה החלטה אופרטיבית ישירה שלנו.

אנו כעירייה יודעים להכין תכניות חומש לעניין בתי ספר, גני ילדים וכיוב' ולכן אנו מאמינים שהיא יודעת לצפות עפ"י הנתונים הקיימים את כמויות האוכלוסייה המבוגרת ולהתאים את העיר ומוסדותיה לצרכיה. אנו מבקשים מחברנו למועצה לעמוד לצד האוכלוסייה הבוגרת ולא להפקירה".

מהנהלת בנק הפועלים לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת הגיליון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות