דף הבית / חדשות העיר / החניון פותח שעריו

החניון פותח שעריו

רונן דמארי

עשרות מקומות חנייה נוספים נפתחו לרווחת תושבי שכונת רמז. החברה הכלכלית השלימה את הקמת החניון התת קרקעי ברחוב עולי הגרדום 31, שמצטרף לחניון תת קרקעי נוסף שנפתח לפני כשנה וחצי מתחת לגימנסיה הריאלית. זהו צעד נוסף במדיניות העירייה להתמודד עם מצוקת החנייה במרכז העיר. החניון מיועד לשימוש תושבי האזור בלבד וכולל כ-100 מקומות חנייה, חלקן יושכר במינוי חודשי לתושבים בעלות מוזלת ומסובסדת. יתר החניות פתוחות לתושבי האזור בעלות יומית של חמישה ₪ ליום על בסיס מקום פנוי.  החניון יהיה פתוח למורשים 24 שעות ביממה.

החניון  החדש, שיופעל על ידי אגף החנייה בחברה לביטחון, הינו ברמה גבוהה מאד וכולל מערכת ממוחשבת בלעדית בארץ שיודעת לזהות מורשי חנייה ולאפשר את כניסתם לחניון. כמו כן, בחניון יותקנו מצלמות אבטחה ותהיה בו מעלית שתאפשר יציאה ישירות לרחוב.

בתוך כך נמסר כי מצוקת החנייה במרכז העיר היא סוגיה ידועה אותה מנסים לפתור בעיריית ראשון לציון. על אותם גבולות גזרה קיימים בלב הוותיק של העיר, מתווספות יחידות דיור נוספות במסגרת פרויקטים של תמ"א 38, דבר המוביל להוספת כלי רכב פרטיים בשכונה.

בעירייה בחנו מספר פתרונות, כאשר אחד מהם הוא הקמת חניונים תת קרקעיים מתחת למבני ציבור קיימים. מדובר אפוא בפתרון יקר מאוד, אולם היחיד שיכול לתת מענה בדמות עשרות מקומות חנייה בשטח נתון.

החניון התת קרקעי בגימנסיה הריאלית, שהכניסה אליו מרחוב הורוביץ, משמש הן את צוות בית הספר והן את תושבי האזור, בו יכולים התושבים לחנות בין השעות 17:00 בערב ל-7 בבוקר בעלות סמלית של חמישה שקלים.  בעתיד הקרוב, צפוי להיפתח חניון נוסף תחת בית הספר חביב ובו 80 מקומות חנייה בשלב הראשון ולאחר מכן יוכשרו 70 מוקמות חנייה נוספים.

צילום: באדיבות העירייה

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות