דף הבית / חדשות העיר / החלה ההרשמה לקייטנות גני ילדים

החלה ההרשמה לקייטנות גני ילדים

מי ליאור

בשורה לילדי ראשון לציון. מחירי כל הקייטנות שמפעילה החברה העירונית בעיר יהיו תחת צו הפיקוח של משרד הפנים. בתוך כך נמסר כי את ההחלטה קיבלה הנהלת העירייה מתוך גישה ערכית וחברתית לפיה לא יתקיימו  שני סוגי  קייטנות: האחת במחיר המוזל (בכל אזור) והשנייה במחיר גבוה, כפי שמתיר צו הפיקוח וכפי שקיים ביישובים אחרים. המשמעות היא הבטחת מחירים מוזלים מצד אחד ושמירה על הסטנדרט הגבוה של קייטנות החברה העירונית מאידך.
הקייטנות יתקיימו בשני מחזורים, מה-1.7 ועד ל-19.7 וכן מה-23.7 ועד ל-12.8, כל אחד למשך שלושה שבועות. עלות קייטנת הגנים עד השעה 13:00 תעמוד על כ-831 ₪ ותוספת צהרון עד השעה 16.00 תעמוד על 419 ₪. יש לציין כי משרד הפנים קבע כי כמות המשתתפים המינימלית לפתיחת קייטנה תעמוד על 28 ילדים. אולם בעירייה מתכוונים לנקוט בגישה גמישה יותר על מנת לאפשר פעילות קייטנות ברחבי העיר. הורים שירשמו יותר מילד אחד ייהנו מהנחה נוספת. עשרה אחוזים למשפחה שרושמת ילד נוסף והנחה של 33% לילד שלישי נוסף. בשנה שעברה נרשמו כ-9000 ילדים בשני המחזורים.
עוד נמסר כי בנוסף להנחה הגורפת, בחברה העירונית מזכירים כי קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים.
בהתאם למדיניות העירייה, אומר מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק: "כי לא יימנע  מילד או ילדה מלהשתתף בקייטנה על רקע כלכלי"  והוסיף: "אנו יודעים כי תקופת הקיץ היא תקופה רוויית הוצאות כלכליות להורים ואנו בוחנים כל העת כיצד ניתן לסייע ולהקל על העול הכלכלי".

ראש העירייה דב צור בקייטנות החברה העירונית. צילום: עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות