דף הבית / חדשות העיר / הושק שירות זימון תורים

הושק שירות זימון תורים

רונן דמארי

זקוקים לשירות בענייני כספים בבניין העירייה? לפני שאתם יוצאים מהבית, קבעו תור באתר האינטרנט העירוני וחסכו זמן המתנה.  השירות הוכנס לראשונה באגף החינוך הקדם יסודי והקל משמעותית על תהליך רישום הילדים לגנים. כעת ניתן לקבוע תור מראש גם למרכזי השירות של הכספים בבניין העירייה ברחוב הכרמל ובמרכז השירות במערב בעיר ברחוב גולדה מאיר. בעירייה מציינים כי בהמשך יופעל השירות גם ביחידות נוספות.

בעת הזמנת התור תתבקשו להכניס את מספר הזהות שלכם, והוא ישמש לזיהוי שלכם ולקבלת התור המוזמן באמצעות עמדת זימון התורים המוצבת בכניסה למרכז השירות המבוקש. בעת ההגעה למרכז השירות, יש לגשת לעמדת זימון התורים, לבחור באפשרות "יש לי תור מוזמן", ולהזין את מספר הזהות שהוקש בעת זימון התור. ניתן להגיע בטווח של 15 דקות מהמועד שנבחר. אי הגעה בטווח זמן זה תבטל את התור המוזמן. נציין כי ניתן עדיין להוציא פתק לתור הרגיל.

בעירייה מציינים כי מהלך זה הוא צעד נוסף במסגרת מדיניות העירייה להיפרד מהשימוש בנייר מצד אחד ומצד שני להקל ולהנגיש את המידע דרך מגוון פעולות באתר האינטרנט שיקצרו את זמן ההמתנה ואף עשויים לחסוך את הטרחה בהגעה לעירייה. כזכור, לאחרונה מינהל הכספים והתקשוב בעירייה השיק אפשרות לתשלום באתר האינטרנט העירוני עבור ארבעה משירותי העיריה: תיק מידע תכנוני לחלקה, תיק מידע להיתר, בקשה לקבלת מידע ובקשה לכריתה או העתקת עץ.

ניתן להתרשם מהשירות החדש כאן:https://www.rishonlezion.muni.il/service/Pages/zimoon_torim.aspx

צילום: באדיבות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות