דף הבית / חדשות העיר / "ההפעלה של מרכז אקים היא עבודת קודש"

"ההפעלה של מרכז אקים היא עבודת קודש"

מי ליאור

חברת הכנסת לאה פדידה, חברה בוועדת הפנים הסביבה ובוועדה לצדק חלוקתי, יזמה ביקור וסיור בסניף אקים ראשון לציון, הממוקם בנחלת יהודה וציינה כי אופן הפעילות בסניף יכולה להוות מודל ליתר הסניפים הקיימים בארץ או לסניפים שעתידים להיפתח.
במהלך הביקור ערכה חברת הכנסת לאה פדידה הכרות באופן אישי עם חברי הנהלת הסניף כשבראשם יו"ר הסניף, צדוק לוי, המתנדב בארגון למעלה משש שנים.
אחרי המפגש, המשיכה לסיור במועדון גולדה – מועדון חברתי לאנשים עם מוגבלות שכלית, שם פגשה את החניכים ונחשפה את פעילות המועדון.
בסיום היום, אחרי הכרות מקרוב עם המנהלים, מדריכים, מתנדבים חניכים ופעילות המועדון, שמעה את הצרכים שעלו מן השטח. ח"כ פדידה התחייבה לקדם תוכנית ייחודית של העשרה וחיזוק המשפחה ואמרה כי "ההפעלה של מרכז אקים היא עבודת קודש" ואף ציינה כי תפעל להגדלת התקציבים בנושא חשוב זה.
לדברי צדוק לוי, יו"ר אקים ראשון לציון:  "נשמח מאוד ללוות סניפים נוספים ברחבי הארץ, שפועלים או לסניפים שיקומו בעתיד ולסייע במידת הצורך".
סניף אקים ראשון לציון קיים מזה 40 שנה ופועל בשיתוף המנהל לשילוב חברתי בעירית ראשון לציון, משרד הרווחה וקרן שלם לפיתוח שירותים לאנשים עם מוגבלות שכלית.
הנהלת הסניף מורכבת ממתנדבים, הכוללת את היו"ר, חברי הנהלה והורים.
בראשון ציון מוכרות מעל 500 משפחות עם ילדים בעלי מוגבלות שכלית.

חכ לאה אפללו צבי מילרד חבר הנהלה וצדוק לוי יור אקים ראשון לציון. (צילום יחצ)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות