דף הבית / חדשות העיר / הבלוג של סבא וסבתא

הבלוג של סבא וסבתא

מי ליאור

תלמידי תיכון יגאל אלון הלומדים בימים אלה לבגרות במגמת תקשוב, התרגשו לשתף את הסבים והסבתות שלהם בתוכנית "הקשר הרב דורי והמעורבות החברתית" הנערכת זו השנה השנייה בבית הספר.
המפגשים העניקו הזדמנות פז לצעירים להכיר מזוויות שונות את הסבים והסבתות שלהם והתוודעו לחלק מסיפור חייהם שלא הכירו קודם לכן. את החומרים האמורים העלו התלמידים לבלוג שפתחו באתר האינטרנט ובו סיפור חייהם של הסבים והסבתות כמו גם מתכונים מבית ילדותם, והסיפורים שמאחורי המאכלים שחלקם עבר מדור לדור.
המפגשים בין הצאצאים לבין הדור הוותיק כוללים סדנאות בתחום הקולינרי, המתקיימות על ידי שפים שלא נותרים מאחור ומוסיפים למתכונים האותנטיים קמצוץ ארומה משלהם. כך למשל השף יאצק שהעביר לאחרונה סדנת קאפקייקס, שלימד את התלמידים והסבתות להכין במשותף קישוטים מבצק סוכר לקאפקייקס. לדבריהם, התוצאה יצאה מרהיבה וטעימה להפליא.
גולת הכותרת של התוכנית היא להנגיש את האמצעים הטכנולוגיים לדור המבוגר, שזה מכבר למד לשחק בחידונים באמצעות הטלפון הנייד, כמו גם לסרוק תמונות, להשתמש ביישומים חדשניים המאפשרים להפוך את הנייד ליותר מטלפון בלבד.
מנהלת השש שנתי אורנה פרבר: "לאחרונה הוחלט להרחיב את התכנית ולכלול גם סבים וסבתות מהקהילה, המעוניינים בתיעוד ושימור המתכונים המיוחדים שלהם. החלטתי גם אני להצטרף ולארח את התלמידים במטבח הפרטי שלי, תוך תיעוד המתכונים השמורים מבית הורי ולפני".

צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות