דף הבית / חדשות העיר / האלוף במיל. אליעזר שקדי במקיף י'"א ראשונים

האלוף במיל. אליעזר שקדי במקיף י'"א ראשונים

מי ליאור

היה זה מפגש חשוב: לאחר היכרות קצרה עם תלמידי ראשונים, סיפר האלוף במיל. אליעזר שקדי על קורות חייו במשפחה, ובעיקר על דרכו בחיל עד לפרישתו כאלוף וכמפקד חיל האוויר.
בהמשך הציג את משנתו הפועלת על בסיס ארבעה עקרונות מנחים, המובילים לדבריו למצוינות ולהגשמת מטרות על פי מתכון בטוח; מקצוענות הדורשת השקעה בלימוד התחום ובאימון מתמיד. תחקיר – לחקור ולהבין מדוע קורים לנו דברים ואיך בפעם הבאה נוכל להיות טובים יותר, נוכח העובדה כי קיימת בנו הנטייה האנושית להאשים את האחר. שאיפה למצוינות – כל הזמן ובכל תחום, להיות מצוין מתוך דרך חיים.והמרכיב האחרון "להאמין בעצמנו כי אנו יכולים".
התלמידים הציגו בפניו שאלות אישיות ותשובותיו אך המשיכו והעצימו את ערכי הנתינה הגבוהים בהתנדבות ובכוח המלכד, דרך ניסיון חייו העשיר של המפקד.
תלמידי י"ב העומדים על סף גיוסם לצה"ל ציינו בפנינו כי הייתה זו הזדמנות פז להכיר אדם מיוחד, עשיר בידע ובניסיון מקצועי המהווה דוגמא ומופת לבני הדור הצעיר ובכלל.
המפגש נערך באדיבותו של איציק אלון, נציג עמותת פוש, שיזם את המפגש בין מפקד החיל לבין תלמידי שכבה י"ב בבית הספר מקיף י"א ראשונים.
שקדי הצטרף לעמותת פוש בשנת הלימודים תשס"ט, תחילה כמתנדב להוראת מתמטיקה לתלמידי שמינית בתיכון "פרקאוף", אור יהודה. משנת 2009 משמש שקדי כחבר הנהלה בעמותת פוש ומעביר בהתנדבות הרצאות לבני נוער במסגרת עמותת פוש בנושא "עוצמה פנימית, מצוינות, יחס לאחר ומוטיבציה".

צילום: באדיבות עמותת פוש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות