דף הבית / חדשות העיר / די לאלימות נגד נשים

די לאלימות נגד נשים

מי ליאור

מורכבות היחסים בין גברים לנשים, עלתה על הבמה באירוע אותו קיימה נעמת במרחב ראשל"צ, במסגרת היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נים.
ההצגה "אחת מעשר" של תיאטרון "קרוב", העלתה מציאות עכשווית של יחסים בין גברים לנשים, על כל התקוות ו"הסכנות" הקיימות בה. באמצעות קברט סטירי תיארו שמונה שחקנים, ארבע נשים וארבעה גברים, את שלבי החיזור והאהבה ביניהם, שעם הזמן דעכה ושינתה פניה.
ארבע מערכות יחסים של בני זוג בגילאים שונים ובמצב סוציו אקונומי שונה על רצף הזמן, לימדו על מורכבות היחסים ואופיים הסבוך שהוביל בסופו לאלימות כנגד אותן נשים.
בתום ההצגה נערך רב שיח עם הכותב ובמאי ההצגה, ניקו ניתאי ועם שחקני התיאטרון שהשיבו לשאלות, ובין היתר סיפרו בכנות כי תוך כדי שלמדו את החומר ושיננו את תכניו הלכה וגברה אצלם המודעות לערך הסבלנות, הסובלנות והכבוד ההדדי המתחייב, קל וחומר כשמדובר במערכות יחסים וזוגיות.
ד"ר חדווה הלר, יו"ר נעמת במרחב ראשון לציון, בירכה את הנשים וציינה כי כל שנה נעמת יוצאת במסע פרסום בנושא האלימות כנגד נשים, במטרה לקדם שיח חברתי שיוביל לעשייה ושינוי מדיניות בכל הנוגע לנושא הכאוב.
הלר ברכה את הנשים שנטלו חלק באירוע, לרבות מתנדבות מעגל נעמת, תהילה דמתי, אביטל גולדברג וסמדר מדאר, על העשייה למען הנשים במרחב, כמו גם את חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק מעמד האישה לימור גור, שנשאה דברי ברכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות