דף הבית / חדשות העיר / גאווה מקומית

גאווה מקומית

מי ליאור

הצלם הישראלי יובל טבול, מרצה בחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ירושלים, זכה בפרס למצוינות בצילום בביאנלה לאומנות עכשווית אשר נערכה בעיר פירנצה שבאיטליה, בתחילת חודש אוקטובר השנה.

את הפרס הוא קיבל על הפרויקט  "Land Research" – "חקר ארץ". פרויקט זה של יובל טבול משתרע על פני יותר מעשור ואף הוצג בשנת 2013 בבניין האיחוד האירופי בווינה, אוסטריה . בשנת 2015 פורסם מאמר על הפרויקט "חקר ארץ" של יובל טבול בוושינגטון פוסט העולמי .

בשנים האחרונות עוסק טבול בפרויקט צילומי-מחקרי של המבט והשפה הצילומית בנוסף למחקר של התכנים אותם הוא מצלם. מדובר בפרויקט אישי שבו הוא עובר במשך מספר שנים ממקום למקום בחיפוש אחר עקבות של אזורי לחימה, שטחי אש, גבולות ושטחים מצולקים ופצועים.

הפרויקט מתמקד באזורים משוללי נוכחות אנושית, מלבד אותם סימנים המעידים על הדרמה שהתחוללה. פרויקט זה הוא המשך ישיר לעבודתו בנושא, עבודה אשר החלה כבר ב-2005 בה הוא ערך בחינה ויזואלית ונושאית של הקונפליקט הפנים ישראלי באמצעות מצלמה אנלוגית בעלת פורמט פנורמי.

בנוסף לזכייתו השנה בפרס מצוינות לצילום, ניתנה לטבול האפשרות להציג את המשכו והתפתחותו של הפרויקט בביאנלה הבאה שתתקיים באיטליה בעוד כשנתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות