n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: חשד לשחיתות בבניין העירייה

בת ים: חשד לשחיתות בבניין העירייה

המשטרה עצרה שני חשודים בחשד שניסו לקדם עסקאות תמ"א באמצעות שוחד. מהעירייה נמסר: "כפי שהתחייבנו, לעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית של תושבי בת-ים כפי שהיה בעבר, ולא ניתן לאף אחד להחזיר את העיר לאחור״.

בניין עיריית בת ים- צילום דוברות עיריית בת ים
בניין העירייה. צילום: דוברות עיריית בת ים

המשטרה עצרה שני גברים בני 40 ו-50 לחייהם בחשד למעורבות בפרשת שחיתות בעיריית בת ים. השניים חשודים בעבירות שוחד במטרה לקדם פרוייקטים של תמ"א בעיר.

החקירה הסמויה בעניין השניים, התחילה עוד בשנה שעברה ובמסגרתה נבדקו מספר מקרים בהם פנה אחד החשודים, איש נדל"ן במקצועו, אל בכיר בעירייה במטרה לקדם עסקאות תמורת שוחד.

בבית המשפט הכחישו השניים את הטענות ולמרות ששופט בית המשפט קבע כי ישנו חשד סביר לביצוע המעשים, הם שוחררו למעצר בית בלבד.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה לפרשה: "מדובר בבעלי תפקידים בעבר, שאינם עובדי עירייה. יש לציין שהפרשה אינה קשורה לראש העיר או לסגניו המכהנים כיום. אנו מודים מקרב לב למשטרת ישראל על עבודתה המקצועית ועל שיתוף הפעולה. כפי שהתחייבנו, לעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית של תושבי בת-ים כפי שהיה בעבר, ולא ניתן לאף אחד להחזיר את העיר לאחור״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות