דף הבית / חדשות העיר / בשורה לסטודנטים בראשון לציון

בשורה לסטודנטים בראשון לציון

עפ"י משרד האוצר מל"ג ודירה להשכיר, מתוך כשלושת אלפים מיטות שיתווספו למעונות הסטודנטים ברחבי הארץ,  442 מתוכן יוקמו במעונות הסטודנטים בראשל"צ הנמצאים בשלבי קבלת היתר ולפני ביצוע מכרז B.O.T  

מי ליאור

עיריית ראשון לציון מקדמת באמצעות החברה הכלכלית תכנון קומפלקס ובו שלושה בניינים שישרתו את ציבור הסטודנטים בעיר. המיזם ימוקם על ציר שדרות רבין במערב העיר, סמוך לקמפוס המכללה למנהל, בשטח של כארבעה דונם.
במיזם ייבנו כ-350 יחידות דיור בשלושה בניינים הכולל גם רחבה ציבורית נעימה להתכנסויות. סך כל השטח הבנוי של הפרויקט יעמוד על כ- 17.000 מ"ר. תמהיל הדירות יכלול יחידות דיור (סטודיו) ליחידים לזוגות ושותפים (שניים ושלושה). כל יחידה תכלול מטבחון וחדר אמבטיה. סך הכל יאכלסו את הפרויקט העירוני כ- 442 סטודנטים במחירים נוחים ממחירי השוק כדי להתאימם לצורכי קהל היעד.
בקומת הקרקע מתכננת החכ"ר להקים כ- 650 מ"ר מסחר, במטרה להפעיל עסקים אשר יתמכו בצורכי המחיה של הסטודנטים ויספקו שירותים נלווים כדוגמת מסעדות ובתי קפה,שרותי כביסה, חנויות מסוגים שונים ושרותים עסקיים, כמו גם חניון תת קרקעי של כ-50 מקומות חניה, פלוס פינות ישיבה בכל קומה ועוד.
בשבוע שעבר העביר משרד האוצר ידיעה לפיה ות"ת/מל"ג ודירה להשכיר, יקצו בשנה הקרובה כ-100 מיליון ש"ח להקמת מעונות סטודנטים. ההקצאה הנוכחית תשלים תקצוב של כ- 10,000 מיטות סטודנטים (בהיקף של כ- 300 מיליון שקלים) מאז 2012, למען קלת הנטל הכלכלי והוזלת שוק הדיור. המעונות החדשים ייבנו באזורי הביקוש, במוסדות להשכלה גבוהה ובאזורי פריפריה, ביניהם העיר ראשל"צ.

ראש העירייה, דב צור: "התכנית האסטרטגית שלנו היא לפתח שדרת צעירים סמוך למכללה במטרה ליצור חיים באזור גם בשעות הלילה, מעבר לשעות הלימודים, לאפשר לעיר ליהנות מתרבות ואוירה סטודנטיאליים שמייצר מוסד אקדמי, ולחזק את הקשר בין המכללה לעיר ובין הסטודנטים לעיר ולנעשה בה. וכמובן, גם לתת לסטודנטים בעיר אלטרנטיבה ברת השגה למגורים".
כאמור, בין שמונה המוסדות להשכלה גבוהה והרשויות המקומיות, זכתה ב"קול קורא" עיריית ראשל"צ, אשר תבנה קומפלקס מעונות סטודנטים בו כ – 442 מיטות.

מנכ"ל החברה הכלכלית, ניצן פלג: "החברה השתתפה ב"קול קורא" אשר פורסם על ידי חברת דירה להשכיר. במסגרת ה"קול קורא" זכתה החברה הכלכלית במענק של 13.2 מש"ח מתוך תקציב של כ – 100 מש"ח להקמת המתחם. בחברה מעריכים כי יחלו בעבודות ברבעון הראשון של שנת 2018.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות