דף הבית / חדשות העיר / בשורה לסטודנטים בראשון לציון

בשורה לסטודנטים בראשון לציון

פרויקט סבסוד הריבית על הלוואות יימשך גם בשנת 2017. מועצת העיר אישרה באיחור משמעותי את המשך הפרויקט גם בשנה הנוכחית רק לאחרונה. זאת לאחר שהיא התעכבה "מכל מיני סיבות" כפי שהוסבר לחברי המועצה טרם הדיון

רונן דמארי

פרויקט הלוואות לסטודנטים ממשיך לשנה הבאה: המדובר על מיזם משותף לעירייה ולקרן ראשון, אשר פועל בעיר על פי הסכם משנת 2010 . ההסכם המקורי וההארכות לו – אושרו במועצה בעבר כאשר ההארכה האחרונה הסתיימה בסוף שנת 2016.
העירייה החליטה להחליף את בנק לאומי בבנק דיסקונט שהציע ריבית של פריים + חצי אחוז. הסטודנטים יוכלו לקבל עד שלוש הלוואות, אחת לכל שנת לימודים על סך של 12,000 שקלים להלוואה.
כפי שפורסם כאן לפני מספר שבועות, סטודנטים בעיר נפלו למעשה בין הכסאות שכן כאשר הם ביקשו לממש את ההטבה, נאמר להם כי הנושא טרם הוסדר.
אחת הסטודנטיות אמרה אז ל"גל גפן": "הגשנו בקשה להלוואה וקיבלנו אישור פנינו לבנק בתחילת השנה והבנק אמר שעדיין לא הגיעו להסדר עם העירייה. הם אמרו לשמור אתם על קשר. התקשרנו לקרן ראשון ושם אמרו לנו 'עוד כמה חודשים' הגענו לסוף שנה והתקשרתי אליה אתמול והבנתי שזה כבר לא יקרה השנה. אז אני לא מבינה מדוע זה פורסם בעיתונות המקומית ולמה זה מופיע באתר של העירייה? זה מתסכל שמפרסמים משהו ולא עומדים מאחורי הדברים. ההלוואה של הלימודים היא כמו אוויר בשבילנו".
בתוך כך, הוחלט להקל על הסטודנטים ולוותר על מסמכים שלא נבדקו על ידי הגורמים העירוניים: גיליון ציונים, מסמכים על מצב כלכלי או מצוקה כלכלית (תלושי שכר של הסטודנט ובן זוגו, קצבאות ביטוח לאומי ואחרים), מסמכים על פעולה למען הציבור או התנדבות, מסמכים לגבי גובה שכר הלימוד ומסמכים על הצטיינות בלימודים.

מהעירייה נמסר: "עיריית ראשון לציון, בשיתוף עם קרן ראשון, פועלת כל העת על מנת להציע לסטודנטים, תושבי העיר, את התנאים הנוחים והטובים ביותר להלוואות. במסגרת זו בחנה השנה קרן ראשון הצעות מכמה בנקים ובחרה את ההצעה הטובה ביותר מבין הבנקים למתן הלוואה. הדרך כעת פתוחה ואנו מזמינים סטודנטים תושבי העיר להגיש את הבקשה וליהנות מהלוואה בתנאים טובים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות