דף הבית / חדשות העיר / ברכות לשנה החדשה

ברכות לשנה החדשה

מי ליאור

אילנה כץ, זמרת ומנחת שירת רבים
"אני מאחלת לבני עירנו ולכל העם במדינת ישראל שלנו, שנה שקטה יותר, מלאת אהבה, שנה של אהבת האדם, אהבה בין איש לרעהו
שנה ללא אלימות, לא פיזית ולא מילולית, סבלנות וסובלנות, חברות אמת ונתינה. מאחלת שלא נתבשר יותר על קטל בדרכים, שלא נדע מלחמות, קורבנות והרוגים. במקום כל אלה בואו לשיר יחד, לשמוח ולהחדיר בעולם צלילים של שמחה ואושר. שנה טובה".

ד"ר רות דרור, רופאת משפחה קהילתית
"אני מאחלת לשנה החדשה בריאות ורפואה שלמה לכל. הלוואי שתעמוד לי הזכות לפגוש באנשים שמחים ומאושרים ללא כל צער ומכאוב, וכי תפילת הרופא אשר לה נשבעתי אמונים לפני שלושים שנה, תוותר ספונה בלבי מבלי שאזדקק לעשות בה שימוש מעשי כלשהו. בריאות לכולנו ושנה מאושרת נטולת חולי דאגות ומצוקה. שנה טובה".

עופרה רוזנשיין, יו"ר עמותת ראשון אוהבת חיות

"מאחלת לשנה החדשה שנה טובה לכל אזרחי המדינה בכלל זה לבעלי החיים באשר הם. אני מאחלת ומתפללת שהצעת החוק נגד המתת כלבים בישראל תעבור בכנסת ושנתבשר על כך כבר בתחילת השנה החדשה.
הגיע הזמן שההתנהלות עם בעלי החיים תפעל על בסיס מוסרי ולא כלכלי. הגיע הזמן להזכיר לכולם כי עלינו ללחום את מלחמת הקיום של בעלי החיים שאין להם כל דרך לזעוק את סבלם וכאבם. שתהיה לנו שנה אנושית יותר ומבשרת טובות בלבד".

אבי צרף ורוני עקירב, ראשי הנהגת ההורים העירונית

"מאחלים לתלמידי ראשון לציון שנת לימודים מועילה ופורייה.
מי יתן ותלמידנו יפיקו את מירב התועלת וההנאה משהותם בבית הספר. שולחים ברכה מיוחדת לתלמידי כתה א' שזה עתה מתחילים את דרכם ומאחלים השתלבות בדרך קלה ומיטבית. לבוגרי בתי הספר התיכוניים נאחל גיוס קל ונעים. שימרו על המדינה ועל עצמכם ושובו הביתה בשלום.
לכל ההורים נאחל שתמשיכו לרוות נחת מילדיכם ושנלמד כולנו להכיל את השונה בקרבנו. שנה טובה ומבורכת".

 

אריה צ'רנר, שחקן החאן הירושלמי
"השנה אנטוש את שורתי ואשנה את שירתי.ברכה נטולת רצון והגשמה, היא ברכה לבטלה. צפינו בהתעללות בקשישים בהלם, ופעלנו באלם… אני מאחל לכולנו שנשכיל לתרגם ברכה למעשה ונמתיק לנזקקים את יומם הקשה, ונחזיר את הרומנטיקה אל מרכז היום יום, כדי לטפטף לתוך חיינו מציאות של חלום. לו יהי …שנה טובה ומבורכת".

דור הלר, מנהל תחנת דלק מיקה בראשון
"אני מבקש לברך את כל העם בישראל בברכת הדרך המסורתית 'שתוליכני בשלום ותשיבנו בשלום' ולהוסיף שתהא זו עלינו שנה מבורכת, עתירת בריאות והישגים, נטולת אלימות מילולית ופיזית, נטולת שחיתות, וחדשות רעות. מי יתן שלא ניפול לעולם למלכודת הדוחפת אותנו להיות צודקים ולא חכמים על הכבישים. לחיילינו היקרים באשר הם שנה מופלאה של אור בעיניים וחיוך על השפתיים שנה של רעות וכבוד הדדי זה לזו. שנה טובה ומבורכת".

יצחק אהרון, איש קבלה, כותב טור שבועי בגל גפן:
"מאחל לכולנו לפרוץ את כלא הדעות הקדומות ולמגר את האפליה, שהרי כולנו ברואי האל. לזכור היטב שלכל אדם עומדת הזכות הבסיסית לחיות את חייו בדרך שבה בחר ובה הוא מאמין. אל לנו למהר ולדון אחרים לכף חובה, מתוך שדרכם אינה תואמת את דרכנו.
מאחל לכולם לזכור כי ישנם מעשים מקרבים ויש שמרחיקים. לעולם לא לוותר על החלומות, ולהאמין כי לכל דבר סיבה, גם אם אינה מובנת וברורה. הדרך להבנת המציאות, להסרת המכשולים ולהנאה מחיי שפע והצלחה מצויה בחוכמת הקבלה. אשרי מי שיאמץ אל לבו השנה את לימוד החכמה העתיקה הרלוונטית לימנו יותר מאי פעם. שנה מבורכת לכל בית ישראל כן יהי רצון".

ד"ר חדווה הלר, מנהלת נעמת במרחב ראשל"צ
"בפרוס השנה החדשה, אני מאחלת שנתברך כולנו בשנת שמחה שלווה שלום ובטחון. שנה של שיח תרבותי ומכבד בין אדם לחברו שנה של שוויון זכויות והזדמנויות לנשים ובכלל. שנה טובה ומבורכת".

 

ריקה ברקוביץ, סופרת ומשוררת מחברת הימנון ראשל"צ
" אני שולחת את תפילתי לכל תושבי עירנו ולכלל תושבי מדינת ישראל באמצעות השורות שכתבתי 'נתת לנו מגודש שדותיך מזהב הקמה ופרי מגדיך, נתת לנו ארץ יפה כארמון, בה זית וגפן תמר ורימון, פרחים לנו פיזרת לצד השבילים נתת לנו שיר מצהלות עוללים, ומה עוד נבקש אלוהי כל האור, עשה שנדע על כל אלה לשמור"…

מתן רוף (7) 

"אני מברך את כולם בשנה החדשה. שיהיה להם כף ושיהיו להם חברים. שיתנו בגן ובבית הספר, שלא תריבו ושתהיו טובים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות