דף הבית / חדשות העיר / ברכות למאיה המצטיינת

ברכות למאיה המצטיינת

מי ליאור

בטקס החגיגי שנערך בהיכל התרבות במועצה יד בנימין הוענק למאיה לי לוי, נציגת של"ח מראשל"צ, פרס מצטיין על התנדבותה ופעילותה בחברה ובארגון המש"צים (מדריכי שלח צעירים) ופעילויות רבות נוספות.

מאיה לי לוי החלה את דרכה ההתנדבותית בגיל 14 בגופים ועמותות שונות בעיר ומחוצה לה, בין היתר התנדבה בניצני ראשל"צ בית הספר חצ"ב לתלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, עסקה בהדרכות בנושא איכות הסביבה גיוס תרומות ועוד. כיום מאיה לי לוי רכזת הדרכה בקורסים המתקדמים של המשצ"ים ובכנסים שלהם, ואמונה על כמאתיים חניכים ושלושים מדריכים.

מאיה נערה שאפתנית וחרוצה, הובילה אשתקד יחד עם עמיתיה, גרעין הנהגת מש"צים חדש, בו מתנדבים ומדריכים תלמידי י' עד עד יב' והשנה מונתה לרכזת הדרכה של הקורסים המתקדמים וכראש צוות בהנהגת המש"צים.

בנוסף, עומדת בראש מיזם להעברת מערכים על איכות הסביבה לילדי צהרונים בעיר, יחד עם ראש הצוות יאיר רז.  לצד כל אלה משלבת מאיה לימודים ועבודה בשעות אחה"צ ולוח הזמנים הצפוף שלה, מצביע גם על התנדבויות נוספות כמו איסוף מוצרי מזון ותרומות למשפחות מעוטות יכולת לאורך השנה ובחגים.

כאמור נבחרה מאיה לי לוי בשבוע שעבר כפעילה מצטיינת של משרד החינוך מחוז מרכז מנהל חברה ונוער, מטעם תנועת המש"צים.

את האירוע שבו הוענקו פרסים לנוער מתנדב באזור מרכז, כיבדו בנוכחותם מנהלת מנהל חברה ונוער במשרד החינוך ויקי ניצן, מפקחי המחוז וקרואים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות