דף הבית / חדשות העיר / ב"יש עתיד" עונים לשאלות הציבור

ב"יש עתיד" עונים לשאלות הציבור

רונן דמארי

המפגש, שנועד במקורו לצעירי העיר משך אליו תושבים בני כל הגילים ומכל שכונות העיר. במפגש הועלו מספר שאלות בנוגע לחלוקת תקציב העירייה, מיגור השחיתות וחוסר השקעה של העירייה בילדים ונוער.
את המפגש פתחו רמי בז'ה, יו"ר מטה ראשל"צ לשעבר, ואמיר סלרסקי, יו"ר המטה כיום, אשר הציגו את איתי מתיתיהו, ראש רשימת יש עתיד ראשל"צ למועצת העיר. מתיתיהו, 34, הוא יליד ראשל"צ, גדל בשכונת נוה חוף ומתגורר בה עד היום, נשוי ואב לבן. הוא רואה חשבון במקצועו ובמקביל מנהיג חברתי שנים רבות. מתיתיהו ריתק את הקהל עם מצגת מקצועית, שכללה נתונים מספריים על מצב העיר, בין היתר, על תקציב העירייה, 2.3 מיליארד שקל, כאשר מתוכם רק 180 אלף שקל הוקצו לתנועות הנוער. "כאב וכתושב אני רואה חשיבות עצומה בחינוך הלא פורמלי, בבניית מסגרות לילדים ונוער, ועל כן שמתי לי למטרה במועצת העיר, להגדיל משמעותית את ההשקעה בנושא חשוב זה".
מתיתיהו נשאל בין היתר כיצד בדעתו לפעול למען ותיקי העיר, אוכלוסייה המהווה 15% מכלל התושבים ואמר: "כראש רשימה, אב צעיר ובן להוריי המתגוררים בנוה חוף, אני רואה עצמי כמייצג את הלב הפועם, המחבר בין צורכי הצעירים וגילאי ביניים לבין צורכי דור ההורים, ותיקי העיר. יש עתיד כמפלגת מרכז דואגת לכול אזרח, מילדים ובעלי צרכים מיוחדים ועד לוותיקים שבזכותם נבנתה המדינה שלנו".
הוא הוסיף כי אחת המטרות של יש עתיד בשבתה במועצת העיר, תהיה הקמת "קריית הוותיקים", מיזם ייחודי, למקום בילוי לוותיקי העיר, כולל מפגשים חברתיים, תעסוקה, יצירה, תרבות ובריאות. נושאים נוספים בהם נגע מתיתיהו ואשר עלו בשאלות הקהל הם מצבם של בעלי העסקים הקטנים בעיר ונטל הארנונה המושת עליהם, תעסוקה, מגורים והנחות בארנונה לסטודנטים, במטרה למשוך כוח אדם איכותי למגורי קבע ועבודה בעיר ועוד. לדבריו: "אנו נפעל במועצת העיר לאפשר ליותר תושבים, יותר מקומות עבודה בעירייה ובחברות הבת שלה. לא ייתכן שרוב תושבי העיר ייאלצו למצוא פרנסתם מחוץ לראשל"צ".

כנס צעירים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות