דף הבית / חדשות העיר / בי"ס שקמה למען ילדים חולי סרטן

בי"ס שקמה למען ילדים חולי סרטן

מי ליאור

למעלה מאלף איש, נטלו חלק באירוע ההתרמה למען ילדים חולי סרטן. לתחנות ההפעלה והיצירה נהרו משפחות על טפן ותושבי השכונה אשר הבינו את חשיבות המיזם ורכשו מכל ההיצע הגדול שעמד למכירה.

הדוכנים שהוקמו בחצר בית הספר כללו תחנות יצירה, קליעת צמות אותנטיות על פי מסורת הקהילה האתיופית, ציורי פנים, דוכני מזון, פלאפל, עוגות, פיצות, שערות סבתא ועוד, שנתרמו  לאירוע מבתי עסק בראשל"צ וסביבתה כמו גם מהורי התלמידים. עוד כלל האירוע את התקליטן (תמיר חדד) שהשמיע מוסיקה מקפיצה, הקוסם תמיר ארול, ספורט לייט בהדרכת חן חממה ולהקת קול ראשון שרה משירי ארץ ישראל, כך גם  הזמרת שובל סיגרון. באירוע הופיעה בנוסף דנית לוי שהפעילה את הילדים.

מירב גינת, יו"ר ועד ההורים המוסדי בשקמה: "נוכח העובדה כי ידה של "עמותת חיים" קצרה מלסייע די למהלכים הנדרשים לטיפול ושיקום ילדים חולי סרטן, התגייסנו במלא העוצמה  לתרום את חלקנו בסיוע וגיוס כספים לחברי העמותה אשר עושים מלאכת קודש". עוד הוסיפה גינת והדגישה כי נדרשים משאבים רבים להרחבת הפעילויות של העמותה לצורך מחקר, שיפור תשתיות, תוספת כוח אדם במחלקות האונקולוגיות, דאגה לרווחת המטופלים ובני משפחותיהם בעת שהותם במחלקה וגם בבתיהם. היא הודתה לכל התורמים הרבים על התגייסותם, לרבות בתי העסק והאמנים.

מנהלת ביה"ס, רינה שטיינמץ ולטר: "אין ספק כי רק דרך החינוך ניתן לשנות את העולם ולעשותו טוב יותר. אני שמחה על היזמה המרגשת שהוכיחה בעליל מהי ערבות הדדית אשר לה אנו מצווים כחברה וכבני אדם".

צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות