דף הבית / חדשות העיר / "אני מצפה שחברי המועצה יצביעו בעד"

"אני מצפה שחברי המועצה יצביעו בעד"

רונן דמארי

בהצעה כותב אסף דעבול בין היתר: "אני מבקש ממך להעלות הצעתי לסדר במועצת העיר לדיון בהקדם האפשרי, השעייתך מתפקיד ראש העירייה ומינוי מר מוטי עג'מי למ"מ ראש העירייה במקומך. החשדות החמורות שהנך חשוד בהם: שוחד, מרמה, הפרת אמונים ואף חשד בשיבוש הליכי חקירה (על פי דברי שופט בית המשפט ) לכאורה. הדו"ח החמור מאוד של מבקר המדינה שפורסם לפני כשבועיים בנושא המגרש באגם שנמכר ללא מכרז לארז מוסאצ'ו במחיר של סוף העונה שפגע בקופה הציבורית. כמי שאומר שלא נפל רבב במעשיו, מן הראוי שתיאבק על שמך הטוב יום ולילה, שכן רק בשבוע האחרון נודע ששוב נקראת לחקירה במשטרה תושבי העיר מצפים לראות אדם חף מפשע בראשות העיר.

כידוע לך פגעת בשמה הטוב של העיר, כמעט כל שבוע מתפרסמת פרשה חדשה… הנך נגוע בחשדות ולכן, קיים חשש לכאורה שתבצע פעולות שיבוש ותקבל החלטות שעלולות לסבך אותך ואת העירייה.

לאור כל האמור לעיל, בגין חשדות אלו אני מבקש להעלות למועצת העיר הצעה לסדר – השעייתך מתפקיד ראש העירייה ומינוי מוטי עג'מי ואו חבר מועצה אחר במקומך לתפקיד ראש העירייה בפועל".

דעבול אמר השבוע ל"גל גפן": "זה לא עניין שהוא ישעה את עצמו, חברי המועצה צריכים להצביע קואליציה ואופוזיציה לא רלוונטי, מבינים שאיש עם חשדות כאלו חמורים לא יכול להישאר בתפקיד. רואים שכל ההחלטות הן הזויות, מבקר המדינה והמשטרה קבעו את הדברים, לא אסף דעבול. אני מצפה שחברי המועצה יצביעו בעד ההצעה שלי ובמידה ולא – יש את הציבור שישפוט".

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש רשות מכהן לא רשאי להשעות את עצמו מתפקידו ולמנות אחר תחתיו. כמו כן, למועצת עירייה אין סמכות להשעות ראש עירייה. לכן אין משמעות להצעה".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות