דף הבית / חדשות העיר / "אני אזרוק אותך מהגג"

"אני אזרוק אותך מהגג"

תושב העיר הפך לסיוט של שכניו: כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו שלוש עבירות איומים ותקיפת זקן

רונן דמארי

תושב ראשון לציון מואשם בכך שאיים להשליך את שכנתו, יו"ר ועד הבית, מגג הבניין בו הם מתגוררים.
על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר, בין הנאשם לבין אחת השכנות המשמשת כוועד הבית בבניין, קיים סכסוך ממושך בשל העובדה שאחד הדיירים השתלט על גג הבניין המשותף.
בכתב האישום מתואר כי כאשר הגיע טכנאי לטיפול בנזילה על הגג, נוצר דין ודברים בין יו"ר הוועד לבין הנאשם. בנסיבות אלו איים הנאשם על האשה ואמר לה: "אם לא תסגרי את הפה, אני אזרוק אותך מהגג".
במועד אחר, שאל בעלה של השכנה את הנאשם מדוע את הזיז הכרית שהייתה על הכסא בקומת הכניסה של הבניין. בתגובה, הנאשם ירק עליו וסטר על פניו.
מיד לאחר מכן אמר הנאשם לשכן: "אתה מת".
אישום שלישי בכתב האישום מייחס לנאשם עבירת איומים על הדייר שהשתלט על הבניין, בשל חששו מהעובדה שלא יוכל למכור את דירתו בקומה הרביעית בשל כך.
הנאשם שלח לאותו דייר שתי הודעות מאיימות. באחת מהן הוא כתב: "אני מודיע לך שאנחנו לא נמכור לך את הדירה ואתה שולח את הרוסייה על אמא שלי, אם אתה לא תפסיק עם זה, אני ארצח אותך… אני אבוא אליך ואני ארצח אותך, תזכור טוב מה שרשום פה".
בהודעה נוספת הוא איים: "אני על הקצה, אני יאכל אותך חי, אני מודיע לך".
כאמור, כתב האישום מייחס לנאשם שלוש עבירות איומים ועבירה של תקיפת זקן הגורמת לחבלה של ממש. משפטו צפוי להתנהל במהלך השבועות הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות