דף הבית / חדשות העיר / אלפים חגגו ביום העצמאות

אלפים חגגו ביום העצמאות

מי ליאור

לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל, פתחה עיריית ראשון לציון את המתקנים העירוניים לתושבי העיר. החברה העירונית שאמונה על מתקנים אלו, דיווחה על יותר מעשרת אלפים איש שניצלו את מזג האוויר האביבי ופקדו את המתקנים העירוניים. האתרים שבהם נרשם הביקוש הגבוה ביותר: החי כיף, מוזיאון אגם שנפתח השנה ומרכז הספורט 360 במערב העיר.
בנוסף נפתח לציבור גם מוזיאון ראשון לציון, גלריית בית לונדון, מרתון סטנד אפ שהתקיים בבית העם, מרתון סרטים ישראליים בהיכל התרבות, בריכת שיכון המזרח ומרכז הספורט 360 בנחלת יהודה על שם ספי ריבלין ז"ל.
כמו כן, ביום שישי האחרון התקיימה הרקדה המונית ברחבת העירייה. צמד רעים הלוא הם ישראל גוטסדינר ובני רוזנבאום, קיבלו את השבת עם אלפי תושבים. פעילויות אלו הן חלק מסדרת אירועי חגיגות ה-70 בעיר שנפתחו לאחרונה עם אירוע "אקסטרים לדגל" וימשך בחודשים הקרובים במגוון אירועים.
בתוך כך נמסר כי בחברה לביטחון וסדר ציבורי נערכו מבעוד מועד לאירועי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, ומאות פקחי החברה ומתנדביה היו פרוסים בכל העיר, בטקסים ובבימות הבידור, ודאגו לביטחון המשתתפים ולסדר הציבורי. כל האירועים עברו בשלום ובצורה תקינה ולא נרשמה כל תקלה.

צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון
צילום: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות