דף הבית / חדשות העיר / אלימות בבית ספר

אלימות בבית ספר

מי ליאור 

חוויה קשה עברה על תלמיד בן 8: שלושה תלמידים משכבת ד' בבית הספר היכו בשעת ההפסקה את התלמיד מכות נמרצות בפניו, כתוצאה משיח קולני ביניהם. ל"גל גפן" נמסר כי פציעתו של התלמיד הוחרפה, לאחר שמעד בסמוך למדרגות והובהל לבית החולים.

יו"ר ועד ההורים העירוני ויו"ר המועצה הארצית אבי צרף, אמר לנו בתגובה: "אני מגנה אלימות מכל סוג שהוא, קל וחומר כשמדובר באלימות פיזית. אדאג כי הילדים הפוגעים יעברו שיעורי חינוך והסברה, ובד בבד נעניק תמיכה לתלמיד המוכה על ידי אנשי מקצוע, על מנת למנוע מצבי קיצון המובילים לאלימות כלשהי, זאת בנוסף לכל ההדרכות בנושא אלימות המתקיימות בכל בתי הספר בעיר מהיסודיים ועד לתיכון".

ממחוז מרכז במשרד החינוך נמסר כי: "המחוז וצוות בית הספר מגנים כל גילוי אלימות, ונוקטים בצעדים חינוכיים ומשמעתיים כדי לקדם אקלים בית ספרי מיטבי. המקרה הנדון מטופל ומלווה על ידי כל גורמי המקצוע הרלוונטיים, בשיתוף הרשות המקומית, מתוך שיקולים פדגוגיים וחינוכיים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות