דף הבית / חדשות העיר / אישום: תקפה את אמה וסבתה

אישום: תקפה את אמה וסבתה

רונן דמארי

על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר, לפני כשלושה חודשים הצעירה ביקשה מאמה סכום כסף ואמה מסרה לה 30 שקלים. הצעירה דרשה סכום גבוה יותר ואמה סירבה לכך. בתגובה החלה הנאשמת לצעוק ולהשתולל, זרקה קומקום חשמלי וזרקה אותו, זרקה מכשיר פלאפון ושברה אותו, שברה דלתות בדירה ודלתות בארנונות בגדים. בהמשך תקפה הנאשמת את אמה בכך ששפכה עליה כוס מים מלוכלכים. האם שחששה מהתפרצות הזעם של בתה, הזעיקה למקום את כוחות המשטרה.

כאשר הגיעו השוטרים לדירה הם הבחינו באי סדר, בחפצים רבים מושלכים על הרצפה ובנאשמת כשהיא צועקת ומקללת ללא הפסקה וביקשו ממנה להירגע.

הנאשמת לא נענתה לבקשות השוטרים, המשיכה לקלל, ריססה דיאודורנט בדירה ואף נכנסה למקלחת ואמרה שתשפריץ מים על השוטרים.

בשלב הזה השוטרים הודיעו לנאשמת על מעצרה, אולם היא סירבה להתלוות אליהם. השוטר אחז בנאשמת והיא החלה להתנגד בכוח למעצר חוקי, בכך שהשתוללה עם ידיה ורגליה, ניסתה לנשוך את השוטרים, לבעוט בשוטרת ולתפוס אותה בידיים כשהיא מנסה לשרוט אותה. הנאשמת המשיכה להתנגד למעצרה בכוח עד שכוח השיטור השתלט עליה.

בהמשך בשעה שהובאה לתחנת המשטרה בראשון לציון, המשיכה הנאשמת להתנהג בפראות ולקלל את השוטרת בכך שאמרה לה: "את מקבל בת…ת מאבא שלך".

עוד מתואר בכתב האישום כי יומיים לאחר האירועים המתוארים היא שוחררה בערבות מתחנת המשטרה, כשנאסר עליה ליצור קשר עם אמה ולהגיע לדירת מגוריה. אלא ששעתיים בלבד לאחר מכן, הנאשמת שבה לדירה. במקביל שבו לדירה אמה של הנאשמת וסבתה, והנאשמת טענה בפני הסבתא כי היא גרמה לכלבה שלה לברוח ואיימה עליה: "אם לא תצאי מהבית, אני אשרוף את הבית ואתאבד". בהמשך אף תקפה את הסבתא בכך שדחפה אותה.

כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות של תקיפה סתם, היזק לרכוש, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר והפרת הוראה חוקית. משפטה צפוי להתנהל במהלך השבועות הקרובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות