דף הבית / חדשות העיר / איפה אברה מנגיסטו?

איפה אברה מנגיסטו?

מי ליאור

"אברה  מנגיסטו מוחזק בשבי אנשי חמאס בעזה זה למעלה מאלף ארבע מאות ימים ואיש אינו יכול לתת הסבר על פרטי העדרו או לעדכן את בני המשפחה על מצבו" אומרים מקורביו. ככל שנוקפים הימים ההורים חרדים יותר ויותר לגורלו וקולם אינו נשמע.

לא מכבר התארגנה עמותה בראשות ח"כ חיליק בר, מהמחנה הציוני, הכוללת חברי כנסת ואזרחים ישראלים, הפועלים למען העלאת התודעה בקרב מקבלי ההחלטות במטרה להשיבו הביתה.

בשבוע שעבר הוזמן הקריקטוריסט ג'קי ג'קסון, זוכה פרס עפרון הזהב לשנת 2015, לאירוע שנערך מטעם העמותה בכנסת ישראל ובמעמד זה העניק ג'קסון להוריו של אברה את הציור מהטור השבועי שלו לילד, שהוקדש הפעם לאברה מנגיסטו.

ג'קסון: "ההורים שהם אנשים צנועים ושקטים, לא ידעו את נפשם, חיבקו אותי והודו לי בחום על המחווה".

בין משתתפי האירוע העיתונאית אילנה דיין, אשר תיארה לנוכחים כיצד חצה אברה את הגבול נוכח עיניהם הפקוחות של חיילי צה"ל, בהסתמך על התחקיר בתוכניתה "עובדה" והדגישה כי כל זאת  כשאיש מכוחותינו לא עצר בעדו.

הציור שהופיע גם בגלויה וחולק למשתתפים באירוע, עורר תקווה בליבו של ג'קסון כי באותו טווח זמן  קצר של פתרון החידה, ימצא גם אברה.

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות