דף הבית / חדשות העיר / "אופציה שמונחת על השולחן"

"אופציה שמונחת על השולחן"

רונן דמארי

גורמים במערכת הפוליטית אומרים כי מוטי עג'מי ואיתן שלום יצטרפו לרז קינסטליך שהכריז על התמודדותו. צור ששלל את סמכויותיו ושכרו של קינסטליך, הודיע כי ינהג באופן דומה גם כלפי סגן אחר שלו שיתמודד מולו.

כפי שפרסמנו לאחרונה, עג'מי יתמודד במסגרת רשימה עצמאית ולא ברשימת "רק ראשון" של צור. רשימתו של עג'מי תיהנה מתמיכת מפלגת העבודה, אולם לא תשא את אותיות 'אמת' המזוהות עמה, כך שעג'מי יהיה חופשי מלחצים העשויים להיות מופעלים עליו מצד גורמים בסניף המקומי. אלא שבניגוד לתחזיות, הוא החליט בסופו של דבר להתמודד על ראשות העיר מול צור ולא להסתפק ברשימה נפרדת למועצה. ל"גל גפן" נודע כי הרשימה של עג'מי תיהנה מתמיכה כספית משמעותית מאוד שתגיע מיו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי, בסדר גודל של קמפיין לראשות העיר.

לאחרונה התייחס צור לכך שעג'מי יתמודד במסגרת רשימה עצמאית ואמר: "מוטי ואני באמת חברים טובים כמעט 30 שנה, הולכים בדרך ביחד בכל מיני רחובות וסמטאות, הוא מילא את מקומי בצורה טובה בתקופה שנעדרתי. הוא מעריך ואני חושב אחרת, שכשכל אחד רץ בנפרד התוצאה תהיה טובה יותר לשנינו. הוא תומך בי באופן חד משמעי ואני יכול גם אם לא להסכים, להבין את נקודת המבט שלו. הוא, להבדיל מאחרים דיבר איתי הסביר תיאם וגם בסופו של דבר תומך בי לראשות העיר בצורה ברורה, אז זו סיטואציה שונה לחלוטין. אני מקווה שנמצא את עצמנו משתפים פעולה יחד בקדנציה הבאה".

אלא שכאשר ראש העיר אמר את הדברים, הוא לא ידע שעג'מי כבר גמר אומר בלבו להתמודד מולו.

הסגן הנוסף שככל הנראה יקרא תיגר על המשך שלטונו של צור הוא איתן שלום. ל"גל גפן" הוא אמר השבוע: "לדבר כזה יש השלכות גם לסובבים אותך, ואני לא עושה דברים בלי השותפים הכי קרובים שלי. אני לא אגיד לך שההתלבטות נגמרה, ההחלטה תתקבל עד לסוף החודש".

-דיברת עם דב על האפשרות שתתמודד מולו?

"הייתה לי איתו שיחה טובה בשבוע שעבר, זו זכות של כל אחד להתמודד והסיטואציה מביאה הרבה מועמדים שלא תכננו להתמודד על ראשות העיר לחשוב על כך ברצינות ואני אחד מהם, זו בהחלט אופציה שמונחת על השולחן".

מוטי עג'מי מסר בתגובה: "אין תגובה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות