דף הבית / חדשות 4 / "תפקיד עם ערך מוסף"

"תפקיד עם ערך מוסף"

מי ליאור 

רב״ט ספיר בן יהונתן התגייסה במרץ 2016 לחיל הקשר והתקשוב לקורס מדמ״ט (מדריכה מטמיעה), שלאחריו שובצה להיות מדריכת סיורי מורשת באתר ההנצחה לחללי חיל הקשר והתקשוב שביהוד, תפקיד אותו היא עושה במסירות ובהשקעה גם בימים אלו.

״יש לתפקיד הזה ערך מוסף. התפקיד הזה גרם לי להבין דברים על עצמי ועל אנשים ולפתח רגישות ברמה אחרת. השיח השותף עם המשפחות השכולות גורם לך ללמוד דברים חדשים על עצמך ועל כל ההתנהלות הזאת בצבא״. אומרת ספיר, ״ההתחלה הייתה מורכבת וקשה לפענוח אבל עם הזמן התחלתי להכנס לגמרי לתפקיד. בניתי את הסיורים, התחלתי לכתוב את עלון המורשת פעם בחודש והתחלתי לקחת חלק פעיל מאוד בכל מאחורי הקלעים של אתר ההנצחה. התפקיד הזה מאוד חשוב ואי אפשר לעשות אותו בלי לקחת אותו בשיא הרצינות״. מוסיפה, ״רוב העבודה שלי היא עם מתנדבים ואזרחים עובדי צה״ל שהיו בחיל, חוו והרגישו צורך עז לבוא, לכבד ולהנציח  זו הזדמנות אדירה לעבוד עם אנשים כאלה, כמו עם הקבוצות השונות והמגוונות שמגיעות, עם המשפחות ועוד.

אני מאמינה שעם התמדה ועם הבנה אמיתית שהתפקיד הזה מהחשובים בצה״ל אפשר להגיע איתו למקומות מדהימים וגבוהים מאוד ברמה האישית והמקצועית כאחד. אני מאוד גאה לשרת בתפקיד הזה ולייצג פנים אחרות חשובות בצה״ל ובאגף התקשוב וההגנה בסייבר", היא אומרת.

 

צילום: דובר צה"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות