דף הבית / חדשות העיר / תנופת ההצטרפות להסתדרות נמשכת

תנופת ההצטרפות להסתדרות נמשכת

רונן דמארי

מרחיבים שורות: באגרת שנשלחה לשירלי דרעי, מנכ"לית העמותה, מציינות נציגות מרחב ראשל"צ עו"ד אילנית רגב ועדי סיטון כי למעלה משליש מהעובדים חתמו על טופס הצטרפות להסתדרות ולפיכך ההסתדרות החדשה הינה הארגון היציג של העובדים.
בנוסף, מקרב העובדים נבחר ועד פעולה של חמישה עובדים שיפעל יחד עם ההסתדרות וההנהלה בענייניו ויהא שותף מלא לדאגה וזכויות העובדים.
העמותה לפנאי וקהילה בבאר יעקב מנהלת את כלל פעילויות התרבות במועצה ומציעה לתושבי האזור העשרה חווייתית בתחומי הפנאי, האומנות והספורט. בנוסף לכך, העמותה מפעילה פעילויות למען צעירים ונוער, חוגים ומסגרות לגיל הרך. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי העמותה לשפר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.
יו"ר המרחב, זורי מזרחי, מסר: "אנו עדים לתופעה נרחבת של עובדים רבים המחליטים ליטול לידיהם את האחריות והדאגה למימוש זכויותיהם ותנאי עבודתם ומתוך דאגה לעתידם ולשם כך התאגדו בהסתדרות החדשה. 180 עובדי העמותה לפנאי וקהילה באר – יעקב מצטרפים היום למשפחת ההסתדרות החדשה התנועה החברתית הגדולה בישראל".
יו"ר הסתדרות המעו"ף במרחב ראשל"צ, עו"ד אילנית רגב מסרה: "אנו מברכים את העובדים עם הצטרפותם לשורותינו, עם ההצטרפות הוקם ועד פעולה שיקבל את גיבוי, תמיכה מלאה וסיוע של ההסתדרות לאורך כל הדרך – עד להשגת הסכם קיבוצי אשר יעגן את זכויותיהם. אנו מאחלים להם דרך צלחה".
מנהל האיגוד המקצועי במרחב, דוד ראובן הוסיף: "אני מודה לאילנית ולעדי בארגון העובדים ויחד אתן נעשה הכל על מנת לשמור את מקום פרנסתם של עובדים אלו".

זורי מזרחי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות