דף הבית / חדשות העיר / "תנופה אדירה של ביצוע"

"תנופה אדירה של ביצוע"

רונן דמארי

ניצן פלג: "בשנת 2017 עברנו משלב של תכנון לשלב של ביצוע של חמש שכונות חדשות ברחבי העיר. חלום ראשון, רקפות, נרקיסים, נחלת מערב ומתחם האלף. במהלך השנה הזו קידמנו שם גם עבודות עפר ותשתיות תת קרקעיות. אנחנו למעשה בונים שכונות חדשות בעיר. במקביל נכנסנו למהלך של בנייה של בתי ספר בשכונות החדשות והישנות. ברקפות אנחנו בונים בי"ס חדש בניית מקיף י"ג בשכונת נרקיסים, התחלנו לבנות את בי"ס חביב עם חניון תת קרקעי כרגע מתחילים לעבוד על השלד, הגימנסיה הריאלית מסיימים החודש. בשנה האחרונה שנה של הרבה מאוד עשייה ופיתוח של שכונות ומבני ציבור ברחבי העיר".

-אלו יעדים הצלחתם להשיג?
"פיתוח השכונות להיות תמיד שלב אחד קדימה מול היזמים הפרטיים שלא יהיה מצב שהם גומרים לבנות ואין כבישים אין מדרכות ואין מוסדות חינוך. תמיד עומדים צעד אחד קדימה על מנת שלמשפחות יהיו את רוב השירותים שאנחנו צריכים לספק להם. בנוסף אנחנו בוחנים את עצמנו כל הזמן מבחינת הביצועים והיכולת לשפר את העבודה".

-מה אפיין את השנה שחלפה?
"תנופה אדירה של ביצוע, התחלת מימוש הסכמי הגג שבסופו של התהליך הזה בראייה רב שנתית יוסיפו לעיר עוד 22,000 יחידות דיור. עסקנו גם בתשתיות על, בכבישים אנחנו עוסקים במעטפת ובכל הצרכים. במתחם האלף עבודות מאוד מתקדמות של שלב א' ויצאנו כבר לקבלן למתחם ב'".

-מהם היעדים לשנה הבאה?
"כמובן להמשיך ולבנות ולפתח את השכונות החדשות, במתחם האלף היעד הכי חשוב זה לצאת למכרז לבניית הארנה שזה פרויקט דגל, מבנה שתוכנן בעלות כוללת של 270 מיליון שקל גם לספורט וגם לאירועים, התכנון הוא להתחיל לעבוד שם ברבעון השלישי".

ניצן פלד (צילום: סיון פרג)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות