דף הבית / חדשות 4 / תיאטרון החופש הגדול ה-6 קצר הצלחה

תיאטרון החופש הגדול ה-6 קצר הצלחה

מי ליאור

היוזמה של סל תרבות עירוני לשבץ מופעים איכותיים במחיר מסובסד בחודש אוגוסט, עם סיום מחזורי הקייטנות בחופשה, הוכיחה את עצמה וזכתה לנוכחות מרשימה מצד קהל רב במגוון רחב של גילאים אשר מילא את מושבי היכל התרבות. במשך ארבעת ימי הפסטיבל שהתקיים בשבוע שעבר, פקדו את היכל התרבות מעל 3.500 ילדים, צעירים ומבוגרים אשר צפו בשבעה מופעי תיאטרון מהטובים לילדים ולנוער. בין המופעים "האסופית" "הדייג ודג הזהב" של תיאטרון השעה הישראלי, "הזמיר" של תיאטרון גושן, "שבת בבוקר" של תיאטרון הקיבוץ, הצגה המבוססת על שירי יוני רכטר הנפלאים, שהקהל הצטרף אליהם ונהנה מהמילים והלחנים האהובים שהכשירו את הרגע לחבק וללטף את הצאצאים ולשיר עמם.
עוד כלל הפסטיבל את המחזמר "זהבה ושלושת הדובים" ואת ההצגה "פטר וההזאב" של תיאטרון אורנה פורת. את הפסטיבל חתמה ההצגה "מקובלים", העוסקת בנושא חברתי חשוב של תיאטרון הקיבוץ.
לקהל הרב, אשר הוזמן להגיע שעה לפני תחילת המופע, ציפתה קבלת פנים חגיגית מיוחדת, עם שטיח אדום שליווה את הנכנסים להיכל, מופעי תיאטרון רחוב מעולם הפנטזיה והקומיקס והפתעות נוספות.
המופעים השונים הותאמו לתלמידים מכל הגילאים, כך שכל ילד או נער המצוי בחופשת הקיץ הארוכה יכול היה ליהנות ממופע בעל ערך אמנותי ותרבותי.
בסיום כל מופע ברכו רבים מקהל המשתתפים על היוזמה הברוכה ועל הפיכת מיזם "תיאטרון החופש הגדול" למסורת הנהוגה בעיר ראשון לציון.
מנהלת סל תרבות עירוני ד"ר הילה דוד, העומדת מאחורי היוזמה: "במהלך חופשת הקיץ הארוכה הורים רבים מתקשים למצוא אפשרויות של בילוי איכותי עבור ילדיהם ובמחיר שווה לכל נפש. לכן הוחלט בחברה העירונית ליצור את האפשרות הזו עבור תושבי העיר. תודות לחסות העירונית היוזמה הזו מתאפשרת ועל כך אני מודה מאוד, כפי שאני מודה לכל השותפים להצלחת המיזם; למחזיקת תיק תרבות חברת מועצת העיר, קרן דנה, למנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, למנהלת אגף תרבות טלי צ'רנר ולכל צוות האגף".
 

ד"ר הילה דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות