דף הבית / חדשות העיר / תורמים למען הילדים

תורמים למען הילדים

 

מי ליאור

אירוע ההתרמה של עמותת "ניצני ראשון" התקיים בשבוע שעבר. סרטון שהציג את פעילות העמותה לאורך השנה הציג את פועלו של מנהל העמותה יורם זפרני, אשר מקדיש את חייו למען ילדי העמותה, אותה הקים לפני שש עשרה שנים ומאז אינו נח לרגע. עשרות ילדי העמותה נהנים משפע פעילויות, בארץ וגם מחוצה לה בחופשות הקיץ.
בוגר ודובר העמותה אלן הירש, ברך את הציבור הרחב שגדש את היכל התרבות ואת עשרות התורמים והמתנדבים על תמיכתם בעמותה לאורך השנים. אלן הודה על הזכות הגדולה שעמדה לו לקבל כיסא גלגלים ממונע מהעמותה, באמצעות אותם כספים של התורמים הנדיבים: "חיי השתנו לבלי הכר מאז שכיסא הגלגלים הממונע משרת אותי וחוסך ממני את הצורך בליווי מבוגר. אני מרגיש כי יצאתי לחופש ולעצמאות מאז. תודה לכם".
זפרני אשר הופך כל אבן עבור הילדים ומגיע לתורמים רבים, גם מחוץ לגבולות ראשל"צ, הודה להם ולשאר התומכים המסייעים בשגרת יומם של הילדים.
לאורח הכבוד באירוע, סיימון שואו, שהגיע במיוחד לאירוע מלונדון, הוענק זר פרחים גדול על תרומתו הנדיבה לילדי העמותה, עשרה מחשבים המותאמים לצרכיהם. סיימון דיבר בהתרגשות על "הילדים הגיבורים" הנוגעים ללב ועל הפעילות המרשימה הנעשית עבורם ברגישות ובמחשבה ראויה להערכה".
הסטנדאפיסט עמירם טובים שהופיע בקטעי הומור איזן בין רגעי ההתרגשות הרבים לבין פרצי הצחוק הרמים. את הערב חתם הזמר האהוב משה פרץ שהופיע ברפרטואר חדש משיריו, בליווי להקתו. אקורד הסיום המוצלח העניק עונג רב לרוכשי הכרטיסים ולתורמים באירוע  שכל הכנסותיו למען הילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות