דף הבית / חדשות העיר / תביעה נגד 'אסף הרופא'

תביעה נגד 'אסף הרופא'

רופאים זלזלו בתלונות הקטין והותירו אותו עם צלקת בפניו

רונן דמארי

נער כבן 13 עבר לפני כשנה ניתוח אוזניים בבית חולים אסף הרופא, שאחריו נחבש ראשו בתחבושת לחץ. לדברי עוה"ד רן שפירא המייצג את הנער ומשפחתו, מיד לאחר החבישה התלונן הנער מספר פעמים כי היא מפריעה לו, אך למרות שחזר על תלונתו שוב ושוב, הצוות סירב לבודקה והיא הושארה על על ראשו.
רק למחרת בצהריים, לאחר שלא הצליח לישון כל הלילה, ניאות הצוות הרפואי להסיר את החבישה והבחין בנפיחות באזור העיניים ובכוויה משמעותית באזור מצחו של הנער.
לדברי עוה"ד שפירא, הנער שוחרר מבית החולים עם נזק קשה בפניו, שהפך לצלקת מכוערת שתעטר את פניו לצמיתות.
על פי התביעה, משפחת הנער נאלצה לבטל את חגיגות בר המצווה שתוכננו לו, בשל הצלקת הגדולה המעטרת את מצחו. בתביעה נטען עוד כי הנער הפך לסגור ולמבויש, וסירב לצאת מביתו לאורך מספר חודשים.
פרופ' דן מלר, מומחה בכירורגיה פלסטית קבע, כי הצלקת הבולטת נגרמה עקב חבישת הלחץ, שלא הושמה נכון, והעריך את נכותו הצמיתה של הנער על שיעור של 15%.
בצר להם פנו הורי הקטין לעוה"ד רן שפירא, אשר הגיש בשמו תביעה נגד משרד הבריאות המפעיל את בית חולים 'אסף הרופא', בטענה לנזקי גוף עקב רשלנות רפואית, בסכום המקסימלי הקבוע בחוק. התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.
הנער, כבן 14 כיום, הגיע לבית החולים אסף הרופא ב-20.6.16 לצורך ניתוח אוזניים. לאחר הניתוח, נחבש בחבישת לחץ בראשו ומיד התלונן כי החבישה מאד מפריעה לו. לדברי עוה"ד רן שפירא, חרף תלונתו החבישה לא נבדקה, וכל שנרשם ברשומה הרפואית הוא: "חזר מחדר ניתוח עם חבישת לחץ, מאד מפריע לו… בשיחה עם ד"ר יחזקאלי בשלב זה לא לשחרר חבישה".
לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של פרופ' דן מלר, מומחה בכירורגיה פלסטית: "אין צורך להכביר מילים אודות קטין בן 13, ילד צעיר ויפה, אשר נותר כעת לאור רשלנות הנתבעת עם צלקת מכערת למשך כל חייו", טוען עו"ד שפירא.
"הילד הפך סגור ומבויש מאז הנזק שנגרם לו, ופרט לביטול חגיגות בר המצווה, לא יצא כלל מביתו במשך חודשים רבים. הוא הפך לשבר כלי, על כל המשתמע מכך בדבר עתידו התפקודי".
כאמור, התביעה הועמדה על הסכום המקסימלי הקבוע בחוק (2.5 מיליון שקלים) ונדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.

תגובת המרכז הרפאי אסף הרופא (ע"ש שמיר): "לידי בית החולים לא הגיע כתב תביעה בנדון ועל כן לא נוכל להתייחס לבקשה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות