דף הבית / חדשות העיר / שבט הצופים "איתן" פתח שנה

שבט הצופים "איתן" פתח שנה

מי ליאור

הטקס, שבו נכחו כ-1000 מוזמנים שמר על עקרונות תנועת הצופים ועסק בנושא "צופים כחול לבן- גאווה ישראלית". הטקס נערך בהשתתפות חברי השכבה הבוגרת, המרכזים הצעירים,חניכי השכבה הצעירה ומרכזי הפעילות,שירה קורן ואלעד חיון, ששניהם בוגרי השבט שנכנסו לתפקידם כבוגרי התנועה.

לכבוד הטקס הוקמו מבני ראווה בהם תורן, כתובות אש ומבני חזות מרשימים שחשפו את ההורים לפעילות התנועה והציגו את הקשר של תנועת הצופים למדינת ישראל. בתום הטקס שרו כלל המשתתפים את המנון תנועת הצופים וההמנון הלאומי.

מרכזי השבט, אלעד ושירה קורן, סיכמו את הערב: "אין מילים בפינו לסכם ערב מלא בעשייה שכזה. תנועת הצופים תמשיך לחנך ולהוות עמוד תווך לעשרות אלפי ילדים ובני נוער ותמשיך לעודד אותם לעצמאות וערכים כפי שחרטה על דגלה תנועת הצופים.
אנחנו מלאים תודות לעיריית ראשון לציון על הליווי התמידי, לזהבה אושריאל ראש אגף נוער ולדורון אוזן מחזיק תיק נוער וצעירים שעושים ימים כלילות על מנת שנוכל לקיים את הפעילות השוטפת ברמה הגבוהה ביותר .
ברצוננו להודות לתנועות הצופים ולהנהגת החוף על הליווי הצמוד והתמיכה בנו ובחניכינו לאורך כל התנועה, למשה בנחוס, רויטל פרי ועוז הולנדר, ראשי השבט על הובלת השבט תוך הצבת רף גבוה וסימון יעדים, המובילים את השבט לקידמה".

 

צילום: באדיבות הצופים
צילום: באדיבות הצופים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות