דף הבית / חדשות העיר / "רעם הגלים" למען הקהילה

"רעם הגלים" למען הקהילה

מי ליאור

בראש מעייניו של מרכז נוער ותנועה "רעם הגלים" בו 300 חניכים, עומדת התרומה לקהילה והידוק הקשר עמה.
בערב החג יצאו נציגיהם למועדון הקשישים השכונתי בנוה חוף וחגגו עמם את מצוות אכילת תפוח בדבש שהביאו עמם. האירוע שריגש את חברי המועדון, כלל משחקי קופסא משותפים ושיח בין דורי פתוח.
עודד דוידוביץ, מנהל המרכז, ציין בפנינו השבוע כי במרכז שנפתח שוב לפני למעלה משנה מקיימים בני הנוער פעילויות חברתיות מגוונות ומעשירות. כך במרכז הלמידה, בחדר המוסיקה, בקורס עוזר מציל ים ובמרכז ההכנה לצה"ל.
עוד ציין עודד דוידוביץ, כי אחת מתוכניות הדגל של מרכז נוער ותנועה "רעם הגלים", היא ההתנדבות למען הקהילה וכי הנוער אשר נמנה עליו נהנה מקבוצות תוכן רחבות היקף, כמו מנהיגות, פעילות אומנותית בתחום אומנות פלסטית ותיאטרון, קבוצת כדורגל ייצוגית של המרכז ופעילות פעמיים בשבוע במסגרת שבט רעם של תנועת הצופים. בנוסף לכך, משחקים במרחב הפתוח כל חברי "רעם הגלים" פינג פונג, סנוקר, פלייסטשיין ומשחקי קופסא, כל זאת בהנחיית צוות המרכז.
המשנה לראש העירייה מחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן: "אני שמח שהצלחתי שוב לפתוח את מרכז הנוער "רעם הגלים" לטובת בני הנוער בשכונת נוה חוף, לאחר הפסקה של שנתיים שבהם נאלצה העירייה לפתוח במתחם גן ילדים והאפשרות המצומצמת שעמדה בפנינו הייתה להפעיל שם רק את תנועת הצופים של השכונה. כיום ניתן לברך על המוגמר ולומר בפה מלא כי עשינו והצלחנו לחזיר עטרה ליושנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות