דף הבית / חדשות 4 / "ראשונים על הבמה"

"ראשונים על הבמה"

מי ליאור

18 זמרים מטיילים על הבמות: להקת "ראשונים על הבמה" מציגה תכנית בת שעה המועלית על במות שונות ברחבי הארץ: בבתים מוגנים, מתנ"סים, מועדוני גמלאים, מועדוני ויצ"ו ועוד, וסוחפת את הקהל בתשואות.
באחוזת ראשונים אומרים כי "החבורה מביאה לבמה אנרגיות נהדרות, הומור ובעיקר מסר שהכול אפשרי, שלגיל אין משמעות. על שמחת החיים הזו, הכישרון והעוצמה אחראי שי לביא – במאי, מוסיקאי ויוצר נפלא המופיע בעצמו על במות שונות בארץ.
לכן, לא פלא שהפקת "אקס פקטור" פנתה לאחוזת ראשונים בבקשה להביא את החבורה לפריים טיים ולהעביר את המסר שהעולם אמנם שייך לצעירים, אבל לא רק – החבורה כבשה את השופטים והקהל וביצעה לעיני עם ישראל את השיר "הברון" בהצלחה רבה".
"השירה והבמה נותנים לי כוח ואנרגיה" מספרת אסתר פלג, 84, אחת מסולניות הלהקה. "אני אוהבת את החזרות, המופעים ומרגישה שאנחנו נותנים לצופים בנו הרבה כוחות".
טלי שקרצי, מנהלת תרבות וקהילה ומנהלת אומנותית של החבורה: "אנחנו מאד גאים בחבורה המוכשרת הזו, מאמינים במסרים שהיא מגיעה איתם ונשמח להופיע בפני כל מי שיזמין אותנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות