דף הבית / חדשות העיר / קרן דנה-ג'דה מצטרפת לדורון אוזן

קרן דנה-ג'דה מצטרפת לדורון אוזן

רונן דמארי

השבוע הודיעה חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, קרן דנה-ג'דה, על פרישתה מהקואליציה ועל הצטרפותה לרשימת "הצעירים והסביבה" בראשות דורון אוזן. בחודשים האחרונים קיבלה קרן הצעות רבות להצטרף לסיעות שונות, אך במהלך דרמטי החליטה על הצטרפותה לדורון. הצטרפות זו מהווה חיזוק משמעותי לרשימת "הצעירים והסביבה" בראשותו.

חברת המועצה שהחזיקה בתיק התרבות בחמש השנים האחרונות מכהנת כמנכ"לית מכללת אפיק. היא נכנסה לפוליטיקה המקומית דרך רשימת מפלגת "יש עתיד", אולם לפני כשנה הבינה כי לא תוביל את הרשימה בבחירות הקרובות והחלה לחפש אכסניה פוליטית אחרת. לאחר שניהלה משא ומתן עם מספר רשימות היא החליטה להצטרף לאוזן.

השבוע היא אמרה: "את דורון אני מכירה מהעבודה המשותפת שלנו בעירייה. כמי שרואה מקרוב את העשייה הנרחבת שלו למען תושבי העיר אני משוכנעת שדורון הוא מה שהעיר צריכה. העיר שלנו צריכה מנהיגות חדשה ורעננה שתשמור על האינטרסים של כלל תושבי העיר, עם ניסיון מוכח של עשייה. בעשור האחרון כמחזיק תיק הצעירים והנוער דורון עשה מהפכה – בתחום הדיור, בתחום הנוער, בתחום הסטודנטים, ההורים הצעירים והרשימה עוד ארוכה. הגיע הזמן שהעשייה העניפה שאפיינה תחום זה תבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים בעיר. אני מאמינה שעם הנחישות של דורון והרצון האמתי שלו לקום ולשנות לטובת התושבים, נצליח יחד להוביל פרויקטים משמעותיים בחינוך ובחינוך הבלתי פורמלי, בפיתוח תשתיות, בתחבורה, בשדרוג השכונות הוותיקות, בהשקעה בתושבים הוותיקים ובכל תחומי החיים לרווחת כלל תושבי העיר".

אוזן אמר: "אני מברך את קרן על הצטרפותה. קרן, עשייתה, ניסיונה הרחב וההצלחות הרבות שראינו בהובלתה בחמש השנים האחרונות מביאות לידי ביטוי את הרוח החדשה שהעיר כה זקוקה לה. אני סמוך ובטוח שיחד ניישם את תכנית העבודה שלי לעתיד טוב יותר לראשון לציון ונוביל למימוש הפוטנציאל הכה גדול של העיר".

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות