דף הבית / חדשות העיר / קמפיין לעובדי עיריית ראשון לציון: הזדהו בשם ותפקיד בפתיחת שיחת הטלפון

קמפיין לעובדי עיריית ראשון לציון: הזדהו בשם ותפקיד בפתיחת שיחת הטלפון

רונן דמארי

המסר לעובדי העירייה: תושבי העיר במרכז. בשבוע האחרון קידם אגף השירות העירוני בעיריית ראשון לציון קמפיין פנימי המיועד לעובדי העירייה במטרה לשפר את תודעת השירות לתושב. במסגרת זו פגשו עובדי העירייה שילוט עם הכיתוב המסקרן "נחשו מי אני". שבוע לאחר מכן הוחלפו הפרסומים והפעם גילו העובדים על מה מדובר: "מפסיקים עם הניחושים- מהיום כשעונים לטלפון, מיד מזדהים". הקמפיין שם דגש על חשיבות הזמינות של ערוצי הקשר השונים של התושבים עם העירייה, על האופן שבו ניתן המענה, ועל קיצור זמני המענה לפניות. מסר זה לעובדים, שנעשה באווירה חיובית ומזמינה, כפי שהשירות לתושב צריך להיות, הוא חלק מהשאיפה למתן שירות מהיר, יעיל, מתקדם, ואיכותי לתושב.
במקביל לקמפיין זה, מוביל אגף השירות העירוני בשיתוף התקשוב העירוני שיפורים טכנולוגיים כמו הקמת מוקדים טלפוניים ייעודיים, הטמעת מערכת ניהול תורים מתקדמת, ויישום של מערכת לניתוב ולבקרה על השיחות הנכנסות במוקד 106, שצפויים לשפר את הזמינות ואת תודעת השירות לתושב.
לדברי מחזיקת תיק השירות, חברת המועצה לימור גור, ישנן גישות וסטנדרטים של שירות מהעולם העסקי המוטמעות כיום בשירות העירוני. "מבחינתנו התושב במרכז, ולכן המטרה היא להעניק לו את השירות הטוב ביותר. אני פועלת להטמעת סטנדרטים איכותיים בכל קשר ומתן מענה לפניית תושבי העיר בכל אמצעי – טלפון, מכתב, מייל, פנים אל פנים, האפליקציה העירונית וכו'. שירות איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהמפתחות לצמיחתה של העיר".
 
 
 


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "גל גפן" Joffe.dana@gmail.com


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל joffe.dana@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה צילום כבאות והצלה לישראל תחנה אזורית חולון בת ים2

בת ים: שריפה ברחוב מסריק