דף הבית / חדשות העיר / צל"ש מקומי

צל"ש מקומי

מי ליאור

קהילה מחבקת. 250 מתנדבים גמלאים תורמים מזמנם ומליבם עבור ילדי ראשון לציון במסגרת פרויקט החונכות ההתנדבותי- גמל"א- גיוס מתנדבים למען אחינו העולים. אחד מהמתנדבים הוא שמואל ליברמן, ששיפץ תשעה זוגות אופניים עבור פעילות וסדנה שעברו תלמידי בית הספר זבולון המר בנושא זהירות בדרכים, רכיבה בטוחה ומתן זכות קדימה, בהדרכת מורת הזה"ב בבית הספר, רחל שלו.
מנהל בית הספר, יצחק עמר, ברך את שמואל והעניק לו תעודת הוקרה בשם תלמידי בית הספר: "פעילות ייחודית נרקמה השנה בין שמואל לבין בית הספר והקהילה המקיפה אותו" משתף מנהל בית הספר יצחק עמר, שהעניק לו תעודת הוקרה בשם תלמידי בית הספר "את זוגות האופניים הוא שיפץ וחידש בעצמו, זה מחמם את הלב. מתנדבי גמל"א פועלים בבית ספרנו זה שנים רבות. תחומי הפעילות מגוונים ורבים." נציין כי שמואל מתנדב בדרכים רבות בבית הספר. ניצה קלו, מנהלת תכנית גמל"א בעיר, הוסיפה: "הטקס היה מכבד ומרגש. אין ספק כי זהו חיבור מדהים בין בית הספר לקהילה שיוביל לשיתופי פעולה בהמשך".
ובאותו נושא של בטיחות בדרכים, בבית הספר חופית ציינו את שבוע הבטיחות בדרכים בסימן אחריות אישית. כמדי שנה, הגיעו חיילי הבסיס השכן לסייע למשמרות הזה"ב ובפרויקט "סע לשלום". במהלך שבוע הבטיחות בדרכים העבירו המחנכות בכיתותיהן פעילויות בנושא "אחריות אישית" עם המסר "ונשמרתם מאד לנפשותיכם".
ברחבת בית הספר התקיים טקס זהירות בדרכים מלמד, ססגוני ומשמח בו נטלו חלק תלמידי כיתה ב'3, מקהלה וקריינים מכיתות שונות. על הטקס שקדה ציפי ינקוביץ, רכזת זה"ב, שחיברה בין תלמידים משכבות שונות.  הטקס לווה בשירים וריקוד עם מסרים בנושאי זהירות בדרכים, לו היו שותפות מאיה-המורה למוזיקה, שירלי והרקדניות. בטקס השתתפו גם הורים רבים וצוערי המשטרה שמלווים את התלמידים במהלך השנה במסגרת פרויקט פעילות התנדבותית בקהילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות