דף הבית / חדשות 4 / ערב מחווה לשיריה של ברברה סטרייסנד

ערב מחווה לשיריה של ברברה סטרייסנד

מי ליאור

את קולה האגדי של ברברה סטרייסנד שמעה לראשונה קלייר בן דוד בגיל 14 ולדבריה מיד נשבתה בקסמו: "מאותם רגעים החלטתי שצבע קולי וכישוריי יוליכו אותי בדרכה של סטרייסנד".
קלייר חלמה והצליחה להגשים את חלומה. לכוחה הבימתי של קלייר וקולה המופלא, נחשף הקהל הישראלי בתפקידים הראשיים בהם כיכבה במחזות זמר רבים, דוגמת שיער, ספר הג'ונגל, קופקבאנה, ג'ייקל והייד ואחרים, כמו גם למחזמר צלילי המוסיקה בבימויו של מנחם גולן.
בימים אלה משחקת בן דוד את אנה, בתפקיד הראשי במחזמר "אנה ומלך סיאם" של תיאטרון אורנה פורת, אשר ממלא את היכלי התרבות ברחבי הארץ.
קלייר החלה דרכה אצל המורה, זמר האופרה, העיתונאי והסופר דניאל אמריליו, אשר כינה אותה הזמרת הבינלאומית בעלת קול הזהב.
לאחרונה הודיעה סטרייסנד על פרישתה מהבמה ולכן החליטה קלייר להעלות בהיכל התרבות בראשל"צ מופע מחווה לשיריה של הזמרת האגדית.
באירוע שייערך ב- 3 בפברואר תשיר קלייר רבים משיריה המוכרים והידועים של סטרייסנד, באינטרפרטציה משלה שכולה בהשראת המקור. את קלייר ילוו שלושה נגנים בערב מרגש במיוחד.

קלייר בן דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות