דף הבית / חדשות העיר / סכסוך שכנים

סכסוך שכנים

סכסוך על תשלום לוועד הבית בבניין משותף בראשון לציון, הוביל את בנה של יו"ר הוועד להשחית את מכוניתו של שכן שסירב לשלם את דמי הוועד

רונן דמארי

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בעיר, עולה כי הנאשם קשר שקית זבל ובה חיתולים מלוכלכים לאגזוז הרכב של השכן וכן מרח חול עם סבון על השמשה הקדמית של רכבו. אישום נוסף ייחס לו השחתת מצלמה שהציב השכן בסמוך לרכבו בחניית הבניין. הנאשם שיוצג על ידי עו"ד שאול דבח הועמד לדין בגין שני אישומים של הסגת גבול פלילית. לאחר דין ודברים עם התביעה, הוחלט לתקן את כתב האישום ולהסכים להימנעות מהרשעתו של הנאשם.
בדיון שהתקיים לאחרונה קבעה השופטת שרית זמיר כי הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים יכובד, כאשר הנאשם ישלם למתלונן פיצוי של 1,000 שקלים ללא הרשעה. בין היתר התייחסה השופטת לכך שסניגורו של הנאשם הפנה בטיעוניו את הזרקור לנסיבותיו האישיות המורכבות של הנאשם, הסובל ממכלול בעיות בתחום הבריאותי והנפשי, ולכך שהמתלונן עזב זה מכבר את בניין המגורים בו מתגורר הנאשם כאשר כיום לא קיים ביניהם כל קשר.
עו"ד דבח מסר: "מדובר בכתב אישום מקורי שטמן בחובו שני אישומים לא פשוטים, כאשר ההרשעה והענישה שהייתה נלווית לה, הייתה פוגעת אנושות בלקוח שלי. לאחר משא ומתן ממושך, הצלחתי לשכנע את התביעה המשטרתית שבגין כשלים ראייתיים, יש לשנות את כתב האישום לקולא וכמובן לתמוך בבקשתי ולהימנע מהרשעתו בדין של הנאשם – סוף דבר הוא שכתב האישום שונה לקולא ובית המשפט כיבד את הסדר הטיעון והלקוח לא הורשע בדין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות