דף הבית / חדשות העיר / סוכות בבית הכנסת הרפורמי

סוכות בבית הכנסת הרפורמי

מי ליאור

בבית הכנסת הרפורמי בעיר נערכו לחג סוכות: רבת בית הכנסת הרפורמי "קהילת אחוות ישראל" תמר שיפרין, שיתפה את המתפללים והקרואים בחגיגה המסורתית של בית הכנסת והדגישה כי כניסת החג מאפשרת הזדמנות לחשוב על הטעמים והריחות החדשים שנכנסו לחיינו בשנה החולפת: "בהקבלה לארבעת המינים, נשאל את עצמנו מה הטעם המיוחד שאנו מביאים לעולם, מה הריח המיוחד שאנחנו מוסיפים לו באופיינו וביכולות שלנו, האם ואיזה שפע הגיע לחיינו בשנה האחרונה? והאם הצלחנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולחדש בחיינו דבר מה משמעותי עד היום?
בערב החג שרו המתפללים והאורחים שירים מתוך הסידור ושירים חדשים שנכתבו לילדים כמו "חג אסיף", "שלומית בונה סוכה" ושירים אחרים; "הימים שעוד נכונו לנו" של חנן יובל, "שיר השיירה" של אריק איינשטיין "צל ומי באר" של יורם טהר לב ועוד.
בבוקרו של חג תיערך שחרית לחג – תפילת שחרית ונטילת לולב. הציבור מוזמן לקחת חלק באירועי החג בבית הכנסת, ברחוב אמזלג 6 בראשל"צ.

הרבה תמרה שיפקין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות