דף הבית / חדשות העיר / "סוגרים את החי כיף"

"סוגרים את החי כיף"

רונן דמארי

בעצומה שהגיעה לכ -1,500 חתימות, נכתב בין היתר: "לא פעם ולא פעמיים אנו מתבשרים על מצבם הזוועתי של החיות השוהות בחי כיף בראשון לציון. הכלובים במצב מזעזע ונדמה כי המצב לא עומד להשתנות! העירייה השקיעה כספיים רבים ושיפצה את המקום אך המצב נשאר דומה. התקווה שלאחר השיפוץ המקום יקבל פנים חדשות והחיות יחיו במצב טוב יותר חלפה כלא הייתה.
המקרה המזעזע ביותר שנרשם אירע לפני כשלושה שבועות בו תושבת העיר ביקרה בחי – כיף והייתה עדה ללידה לא תקינה של זברה ולמות תינוקה. עצומה זו נפתחה למענם של בעלי החיים, בואו ביחד נעזור להם. מעבירים את בעלי החיים לספארי ונותנים להם איכות חיים".
במקביל חברת מועצת העיר, עו"ד ליאל אבן-זהר, הגישה הצעה לסדר בה היא מבקשת כי מועצת העיר תקיים בנושא. בהצעה נאמר: "לנוכח הפרסומים האחרונים בנושא החי כיף, והתלונות הרבות בנושא אופן פעולתו ומצבן של החיות בגן, אופן כליאתן ומרחב המחיה העומד לרשותן, אודה על קיום דיון במועצה בנושא המשך תפעולו של החי כיף באופן שיבטיח מאידך את איכות חיי החיות, ומאידך, את המשך תפעולו לרווחת התושבים". חברת המועצה מציעה כי המועצה תקבל החלטה להיטיב את מצב החיות בכלל והחיות הגדולות בפרט, ב"חי כיף".
עוד מציעה אבן-זהר כי למועצת העירייה יוצג מצב החי כיף, תקציבו המלא, כולל תקציבי השיפוץ והשדרוג ותחולתם, מספר המבקרים השנתי בחי כיף ועוד, וכן
יוצגו לה אלטרנטיבות לטיפול מקיף ב"חי כיף" או למעבר החי כיף לאחד מאזורי הנופש המטרופוליני בעיר, יצירת מרחבים פתוחים ומכבדים לחיות או לחילופין, המועצה תחליט על העברת החיות הגדולות לספארי ברמת גן תוך שב"חי כיף" יישארו חיות קטנות יותר, ישודרגו פינות ליטוף, מתקני משחקים, הסברים על עולם החי, וכיוצא בזה.

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון החליטה על סגירת החי כיף עד לתום בירור פרטי המקרה. נציין כי לאחרונה הסתיימו עבודות להחלפת ושדרוג תשתיות המקום בעלות של כשלושה מיליון ₪. ובהמשך צפויה העירייה להשקיע עשרות מיליוני שקלים בשדרוג ושיפור התשתיות ותנאי מחייתם של בעלי החיים בחי כיף. החלטה זו משקפת את אהבתנו לבעלי החיים ורצוננו להיטיב עמם".

עו"ד ליאל אבן זהר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות