דף הבית / חדשות העיר / נפתח חניון חדש למשאיות

נפתח חניון חדש למשאיות

רונן דמארי

איך הוצאת יותר מ-130 משאיות מאזורי המגורים בראשון לציון לאזור תעשייה צפויה לשפר את איכות חיי התושבים? מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, מוסר כי העירייה, באמצעות החברה לבטחון, השלימה הכשרת חניון ענק לרכב כבד במתחם העסקים שורק וצפויה לפתוח אותו לאחר החגים. החניון החדש יכיל 137 מקומות חנייה, חלקן עם נקודות טעינת חשמל שרלוונטיות למשאיות המונעות מחשמל וכן משאיות קירור המובילות סחורה שעליה להישמר בטמפרטורה נמוכה. החניון החדש יחליף את החניון הקיים ברחוב בסקינד באזור התעשייה במערב העיר.

בחברה לבטחון מסבירים כי הגדלת היצע החנייה והוצאת המשאיות למתחם העסקים שורק, המרוחק מבתי מגורים, הן בשורות ממשיות הן לתושבי העיר והן לנהגי המשאיות "פתיחת החניון החדש למשאיות תשפיע על כלל תושבי העיר" מבהיר מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני "יש סיבה שהחנייה ברחובות העיר מוגבלת למשקל של עד ארבעה טון. משאיות, באופן טבעי, מביאות עימן רעש, זיהום וכן סיכוני דרך בשל גודלן. הוצאתן החוצה לחניון מוסדר ורחב ידיים תשפר את איכות חיי התושבים בעיר ושל נהגי המשאיות עצמם". בחברה לבטחון מסבירים עוד כי חלק ניכר מהמשאיות זקוקות לזמן חימום לפני נסיעה, כך שלעיתים, בשעות הבוקר המוקדמות, המשאיות מייצרות מפגעי רעש וזיהום. כמו כן, המשאיות מוגבלות יותר מרכבים פרטיים בשדה הראייה וברחובות צרים, הדבר מוביל לא פעם לסיכוני דרך לעוברי אורח ולנהגים.

פתיחת החניון במתחם שורק היא אבן דרך נוספת בפתיחת חניונים ציבוריים ברחבי העיר שנועדו להקל את על מצוקת החנייה. בין היתר הקימה העירייה חניונים ציבוריים מתחת לגימנסיה הריאלית ברחוב הורוביץ, חניון תת קרקעי נוסף ברחוב עולי הגרדום, הכשרת ושיפוץ חניון גדול בהיכל התרבות ובקרוב, במסגרת שיפוץ ושדרוג בית הספר היסודי חביב, יוקם בו גם חניון תת קרקעי שישרת את תושבי העיר לאחר פעילות בית הספר.

צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות