דף הבית / חדשות העיר / מקום רביעי ברשימת הירוקים+הצעירים

מקום רביעי ברשימת הירוקים+הצעירים

רונן דמארי
הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו רק בחודש אוקטובר הקרוב, אולם ישנם המעדיפים להתחיל את המירוץ מוקדם ככל האפשר. סגן ראש העיר, רז קינסטליך הציג השבוע את מי שתאייש את המקום הרביעי ברשימתו הירוקים + הצעירים למועצת העיר.
בבחירות שהתקיימו בשנת 2013 הגיעה הרשימה להישג מרשים של שלושה מנדטים, כאשר בסביבתו של קינסטליך מציינים כי הוא מכוון הפעם לכמות מנדטים גבוהה יותר.
את המקום הרביעי תאייש מעיין (שדה) פלח (50) נשואה לדודי, יו"ר הפועל ראשון לציון בכדוריד, בעלת תואר ראשון ושני במנהל המכהנת כסמנכ"לית רכש מפעלים באחת מחברות ההיי טק הגדולות בעולם. "ההחלטה נתקבלה ממקום ערכי ומתוך אהבה אמיתית לעיר ראשון לציון" אומרת פלח, "יש זמן בו צריך לקחת החלטות ולהחזיר לחברה ולעיר. לתת עצות זה קל, לעשות קצת פחות. עכשיו זה הזמן".
פלח הינה ילידת ראשון לציון בת לעמי שדה, יליד העיר ראשון לציון, נשיא הפועל ראשון כדוריד ונכדתו של שמואל פלדמן, שכונה "המסגר" של ראשון לציון בראשיתה של העיר הצעירה בשנות ה-40.
פלח מוסיפה: "עם שובי מארה"ב, לאחר סיום לימודי התואר השני, היה לחץ גדול לעבור להתגורר בדרום, בסמוך למקום העבודה. סירבתי בנימוס, חשתי ברצון עז לשוב לעיר. הייתה לי כוונה אחת- לתת לילדי להנות מאותה ילדות מלאת חוויות שבה אני זכיתי. למעט הזמן בו למדתי בחו"ל מעולם לא עזבתי את העיר, אין לי ספק שהעיר, בתי הספר בהם הייתי, תנועת הנוער, מרכזי הספורט וחוף הים עיצבו חלק ניכר ממי שאני היום. כעת אני מרגישה בשלה ונכונה לעשות למען ראשון לציון ותושביה. עקבתי בשנים האחרונות אחר הנעשה ובמיוחד שמתי לב שיש כמה נבחרי ציבור, אשר מצליחים לייצר ולעשות למען העיר דברים רבים ומדהימים.
לאחר פגישה עם סגן ומ"מ ראש העיר, רז קינסטליך, החלטנו שיש מקום רחב לשיתוף פעולה ולהצטרפותי לסיעתם, לצד עידן מזרחי ואבי חיים, לטובת קידום העיר.
בכוונתי לשלב מהניסיון אשר צברתי בעולם ההיי טק ולהביא לרשות כלים פרקטיים ליעול המערכת, אתיקה עסקית, שקיפות ושילוב הציבור".
עוד אמרה פלח: "בעולם הרכש וההנדסה, במיוחד בדרגים הבכירים, ניתן למצוא מעט מאוד נשים. אני מאמינה שיש עוד הרבה עבודה לעשות בתחום מעמד האישה- עבודה שצריכה להתחיל מגיל צעיר. חשוב לייצר מערך מנטורינג ותמיכה לקידום של נערות. מישל אובמה אמרה 'אף מדינה לא יכולה לשגשג אם היא רומסת את הפוטנציאל אשר מגיע מהנשים ומונעת מעצמה את התרומה של חצי מהאוכלוסייה' זה נכון גם לעיר שלנו. יש להחדיר בהן את האמונה שהעתיד צופן להן גדולות ועליהן להאמין בכך.
בנוסף ברצוני לעסוק בקידום זכויות הציבור המוחלש, "השקוף", האוכלוסייה הוותיקה, אלה החשים טוב יותר את כובד החיים הרובץ על כתפיהם. בראשון לציון יש אוכלוסייה מבוגרת אשר מגיע לה להתבגר בכבוד וליהנות ממה שיש לעיר הזאת להציע. מעבר לכך, כמובן שאוכל לתרום בתחום העסקי והאסטרטגי, להוביל תהליכים משמעותיים למען הציבור ולמען ראשון לציון".
קינסטליך אמר: "זוהי זכות לצרף אישה חזקה ודומיננטית כמו מעיין לשורותינו. אין לי ספק שהניסיון העסקי של מעיין יוכל לתרום לנו ולתושבי העיר לקידום תהליכים חשובים. מעיין פלח ומשפחתה חוברים היום למשפחת הירוקים + הצעירים. אני מאמין שמעיין, בהיותה דמות בכירה ומשפיעה מתחום ההיי-טק, היא האישה הנכונה במקום הנכון והחיים הציבוריים ראויים לה. שילוב של אנשים בעלי ניסיון רב ויכולות ניהול בחברות ענק, בעלות פריסה גלובלית. הינו שדרוג לרשות המקומית. אין לי ספק כי תושבי ראשון לציון ייהנו וירגישו את רוחה ועשייתה של מעיין מיד עם היבחרה".
במידה ולא יחול שינוי יוצא דופן במערכת הפוליטית במרוצת השנה הקרובה, הרי שאת המקומות השני והשלישי ברשימה, צפויים לאייש חברי מועצת העיר המכהנים עידן מזרחי ואבי חיים, ככל הנראה בהתאמה.

מעיין (שדה) פלח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות