דף הבית / חדשות העיר / מקום טוב למטה

מקום טוב למטה

ראשון לציון היא העיר במקום ה-23 בהיפגעות הולכי רגל בתאונות דרכים בישראל, כך עולה מניתוח מיוחד של עמותת אור ירוק לבסיס נתוני הלמ"ס. מהנתונים עולה כי בחמש השנים האחרונות (2013-2017) נפגעו בעיר 437 הולכי רגל בתאונות דרכים – 1.77 הולכי רגל נפגעים לכל אלף תושבים כאשר בכל שנה נפגעים בממוצע בראשון לציון 87 הולכי רגל בתאונות דרכים.

עוד עולה מן הנתונים כי בשנת 2017 נפגעו בראשון לציון 88 הולכי רגל, מתוכם שלושה הולכי רגל נהרגו ועשרה נפצעו באורח קשה.

בעמותת אור ירוק ניתחו את נתוני ההיפגעות של הולכי הרגל ב-33 ערים מעל 50 אלף תושבים בתקופת זמן של חמש שנים. במטרה לתת תמונת מצב מדויקת, הנתונים נבדקו גם בהשוואה למספר התושבים בכל עיר וניתן מדד של הולכי רגל נפגעים בהשוואה לכל אלף תושבים.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הולכי הרגל נפגעים בעיקר בתחום העירוני וניתוח הנתונים מראה שרובם הגדול נפגע כתוצאה מאי מתן זכות קדימה של נהג הרכב. את הנתונים הללו ניתן לשנות באמצעות ריסון נסיעת מהירות כלי הרכב על ידי הצבת פסי האטה באותם רחובות אדומים שבהם נפגעים רוב הולכי הרגל. בנוסף, חייבים להגביר את הנוכחות המשטרתית בתוך הערים ולהתמקד באכיפה כנגד אותם נהגים שמזלזלים בחייהם של הולכי הרגל ומונעים מהם את זכות החציה. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב להוביל מהלך כולל בשיתוף ראשי הערים שיצמצם את מספר הולכי הרגל שנפגעים בתאונות דרכים. הגיע הזמן לשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות