דף הבית / חדשות העיר / מצטרפת לרשימה של דב צור

מצטרפת לרשימה של דב צור

רונן דמארי

אפרת אברמוביץ (40) אם לחמישה, הינה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ותואר שני בחינוך מיוחד. בעשור האחרון היא פעילה רבות למען ההורים והילדים בעיר ומשמשת כיו"ר הנהגות ההורים בביה"ס בן גוריון ובמקיף יב' "המעיין", שני מוסדות חינוך שעברו בשנים האחרונות דרך ארוכה להצלחה.

אברמוביץ מסרה השבוע ל"גל גפן": "בחרתי להצטרף לדב צור כיוון שהוא ראש עיר ביצועיסט ומקצועי. לנגד עיני עמדה יכולות הניתוח והעמקה שלו בפרמטרים השונים, ידיעותיו ובקיאותו בכל הנוגע למתרחש בחינוך ובעיר כולה ומעל לכל אלה תחושת השליחות שיש לו. הבנתי שחלומות גדולים בחינוך ובקידום אנשים בעיר אוכל להגשים רק בריצה משותפת למרחקים ארוכים עם דב צור. אדם שלא מדבר בסיסמאות ותמיד נכון לעבודה מעמיקה וקשה. אני מאמינה שצריך להביא רוח חדשה צעירה ודינאמית לעיר, רוח שמכוונת גם לצעירים ומייצגת ראייה הורית אחראית לעתיד ילדינו. הגיע הזמן שגם הדור שלנו ישתלב בעשייה משמעותית".

-אלו נושאים את מתכוונת לקדם כחברת מועצת העיר?

"לא אבטיח הבטחות סרק נוצצות, אך בהחלט מבטיחה להביא עימי בשורה חדשה ומקצועית.

מי שמכיר אותי יודע היטב, כי אני אדם שפועל ללא לאות, בשיתוף ובעבודת צוות להשגת המטרות המשותפות לכולנו. אני אשתתף בהובלת החינוך בראשל״צ למקום בו מסגרות החינוך יהיו רלוונטיות יותר מתמיד ויתאימו עצמם לסוגי הלומדים השונים. בנוסף אעשה כל שביכולתי לקדם את מקומן של הנשים ויכולת ההשפעה שלהן במסלולי החיים השונים בעיר. יש לנו בעיר הון אנושי נשי שחייב לנסוק לשיאים חדשים, אני מתכוונת לפעול בשיח פתוח ושותף עם כלל התושבים, תוך חיזוק נציגויות שכונתיות בבניית מודל שיח קבוע, כחלק משיפור השרות והנגישות לתושב, תוך דגש על תודעת שרות גבוהה יותר. אפעל להקמת מרכזי תעסוקה מתקדמים עם תעשיית ננו טייק והייטק, על מנת לאפשר עבודה קרובה לבית והפיכת העיר למרכזית יותר בכלכלת ישראל.

אני גאה בהצטרפותי לסיעת ״רק ראשון״ ובשורה תחתונה אני באה לעבוד".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות