דף הבית / חדשות העיר / מפגש הכנה לצה"ל

מפגש הכנה לצה"ל

מי ליאור

"אנו גאים בנתוני הגיוס המשמעותי של בני הנוער בראשל"צ בשנים האחרונות. אף שכך אנו שואפים ליותר". אמר השבוע המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הנוער והצעירים דורון אוזן. באירוע השתתפו תא"ל גיא חסון, מפקד חיל השריון, קשנ"ר, שסיפר לתלמידים על מסלול חייו הצבאיים שהחל בגיוס לחיל השריון, דרך התפקידים שהובילו אותו לתפקידו ודרגתו הבכירה בצה"ל. עמיתו סא"ל שמעון פרץ מפקד הגנת הגבולות, סיפר על שירותו בעורב גולני ועל תפקידיו הפיקודיים הנוספים.
באירוע צפו הצעירים בהצגה "הקיץ שלי" של התיאטרון הארצי לילדים ונוער, המעלה את הדילמות הניצבות בפני החברה' העומדים בפני גיוס; במה לבחור, מה יעלה בהמשך דרכם וכיצד ליישם את עקרונות החברות האמיתית.
לפני כשבע שנים החלה תוכנית "הכנה לצה"ל" בבתי הספר התיכוניים בעיר, במטרה לעודד את השירות המשמעותי לצה"ל, דבר אשר נעשה בשיתוף אגף הנוער והצעירים וליווי עמותת "אחרי".
התוכנית אותה יזם מחזיק תיק הצעירים והנוער דורון אוזן בתיאום עם ראש העירייה, מופעלת בששה תיכונים בעיר ובשלושה מרכזי נוער, במטרה להרחיבה למרכזים נוספים. לדברי אוזן, הקו המנחה של התוכנית בעיר, להחדיר מוטיבציה גבוהה למתגייסים, כזו שתוביל את הבחירה לשרת בשירות קרבי משמעותי.
התלמידים שלא נותרו אדישים ציינו כי זו הייתה חוויה מעצימה עבורם, שהחדירה בהם תובנות וחיזקה את קבלת ההחלטות לקראת הגיוס לצה"ל ההולך ומתקרב.
את הכנס כיבדו בנוכחותם ד"ר הילה דוד מנהלת סל תרבות עירוני, מנהלת אגף נוער וצעירים הנית עזוז פרחן ומנהלת תחום הכנה לצה"ל באגף הנוער והצעירים, דינה אזולאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות