דף הבית / חדשות העיר / מנהלת מוזאון ראשון לציון ויו"ר אגוד המוזיאונים בישראל – נאוה קסלר

מנהלת מוזאון ראשון לציון ויו"ר אגוד המוזיאונים בישראל – נאוה קסלר

 

נאוה קסלר

"שנת 2017 היתה שנה של התחדשות, שימור וחיבור לקהילה. השנה התאפיינה בריבוי שיתופי פעולה עם גופים ממשלתיים וציבוריים שהביאו לפריחת תחום האירועים במוזאון.
שיתופי הפעולה עם גופים כמו קק"ל, משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרים, אפשרו למוזאון ליצור ולהפיק אירועים ייחודיים ללא תשלום, עבור קהל הרחב במטרה לחשוף אותו לערכיה הציוניים פורצי הדרך של ראשון לציון.
בנוסף, קידמנו את נושא השימור בלב ההיסטורי וזכינו, יחד עם משרד ירושלים ומורשת ועיריית ראשון לציון להשלים את שימורו של בית הכנסת הגדול. בתמיכת גורמים ציבוריים שונים שומרו גם פריטים עתיקים מאוסף המוזאון.
שנת 2017 התאפיינה בהעמקת הקשר לקהילה, ושימור. מעבר לחיבור הקהילה למוזאון באמצעות האירועים ההמוניים שהתפרשו לאורך כל השנה וסחפו אלפי מבקרים, הגדיל המוזאון את מערך המתנדבים שלו באופן ניכר. מתנדבים אלה מסייעים למוזאון לתעד, לאסוף חומרים היסטוריים ולקדם את שליחותו של המוזאון בנושאים אלה. בנוסף, נערך שינוי ארגוני בחברה העירונית, שאנו בטוחים כי יביא תנופת פריחה גדולה ללב ההיסטורי ולמוזאון ראשל"צ בכלל זה.
במסגרת היעדים שהצלחנו להשיג- הגדלת התמיכה הממשלתית במוזאון לחיזוק הפעילות בו, כמו גם הגדלת התמיכה הציבורית במוזאון לנושאים כמו שימור ויצירת אירועים עבור הציבור, ללא תשלום, ובתוך כך קירוב הציבור וקירוב תושבי ראשון לציון לערכיה המפוארים של המושבה והעיר כיוצרת סמלי הלאום, הדגל  והמנון  "התקווה" וכמייסדת ערכים תרבותיים לאומיים ראשונים במעלה ,כמו ייסוד בית הספר העברי הראשון בעולם.
באשר לשנה הקרובה, הרי שאנו כבר עמלים במלוא המרץ על פיתוח וקידום יוזמות לשנת ה-70 למדינת ישראל.
שנת ה-70 למדינה, היא שנה מיוחדת עבור ראשון לציון, בכורת מושבות העליה הראשונה, אשר בזכות המנהיגות המעצבת, שאפיינה את מייסדיה זכתה להשאיר חותם על הזהות של כל אחד ואחת מאתנו הישראלים החיים היום בארץ.(דגל הלאום, ההמנון לאומי, אשר נוצרו לראשון לציון, לדוגמא, הם חלק מהזהות של ישראלית וישראלי).
אנשי החזון אשר ייסדו את ראשון לציון יכולים לשמש מקור השראה עבורנו ליצירת עתיד מבטיח למדינת ישראל.
בנוסף, בכוונתנו לקדם ולפתח את התיירות לעיר בשיתוף עיריית ראשון לציון ולסיים תכנית חדשנית לפרישת התכנים של המוזאון ולחידושו, לאחר שהסתיימו עבודות השימור של חלק גדול מן המבנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות