דף הבית / חדשות העיר / מנהלת אגף התרבות בחברה העירונית – טלי צ'רנר

מנהלת אגף התרבות בחברה העירונית – טלי צ'רנר

טלי צ'רנר

"לעניין סיכום השנה החולפת, אינני אדם של סיכומים, עבורי כל סוף הוא התחלה חדשה.כאשר אני בתוך עשייה, אין לי את הפריבילגיה להסתכל לאחור ולסכם. אני עם החזון קדימה, להתענג על העשייה הקרבה – מיצובה של ראשון לציון כעיר שוחרת ומובילה בתרבות.
אציין כי מה שאפיין את השנה שחלפה, זו ההתרגשות והכמיהה הגדולה לעשייה ענפה. במהלך השנה שחלפה מוניתי למנהלת אגף תרבות, הואיל ובשני תפקידי, היוצא וזה הנכנס, העוגן המרכזי הוא תרבות.
בארבעה חודשים כמנהלת אגף תרבות ומנהלת היכל התרבות בפועל יחד עם צוות מופלא, שונתה שיטת המנוי, התווסף היצע רחב יותר של מנעד ההצגות ופתחנו במה גם לכוחות מקומיים כמו להקות זמר ומחול, ומפעל המנויים צמח באופן משמעותי. כן גם שופרה מעט חזות ההיכל.
הרווח בין רצון למציאות, פתח בפני ארסנל חלומות, שאותם מתכוונת ליישם השנה בעזרת שיתופי פעולה רעיוני וביצועי עם נבחרת החלומות שהתברכתי בה. אנחנו בתוך העשייה, השינוי מורגש באוויר, עתה נתפנה לשיפור התשתיות הפיזיות של סביבת ההיכל. אציין כי מנהל האגף חולש בנוסף, על מתחם הלייבפארק, אשר בעצם ימים אלו פותח את שעריו באוהל גדול לאירועי חורף.
השנה נקיים כמיטב המסורת את כנס ראש הממשלה ה- 11 לשפה העברית, שנערך בשיתוף משרד התרבות והספורט, אשר בו יקחו חלק, עשרות אנשי אקדמיה, אנשי רוח משוררים יוצרים זמרים, במושבים והפקות מקור ייחודיות, ויבטאו את שלל גווניה של השפה העברית והתרבות הישראלית במהלך 70 שנה למדינה.
אנו לקראת שלל אירועי החגים (פורים, עצמאות טקס יום הזיכרון "במותם ציוו") והעשייה התרבותית ענפה. התוכניות העומדות לנגד עינינו רבות ועתירות מעש.
אם אנסה לתמצת כל תקופה, הרי שאנו עומדים בפני אתגר חדש. שאיפתנו לראות את האולמות פורחים ואת אירועי החוצות ברחובות משגשגים ושמחים, ובתוך כך לחוש את קסמה של האמנות, שמאחדת בין כל בני האדם. זו תכליתה של התרבות בעיני. לחשוף לכל את אומניות הבמה למען התושבים ועבורם.אני מקווה בכל לבי כי נמשיך לשאוף ולקיים את מצוות אהבת חינם ונהנה בצוותא מכל הטוב והשפע התרבותי שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות