דף הבית / חדשות העיר / מינויים חדשים באגף נשים ומיילדות באסף הרופא

מינויים חדשים באגף נשים ומיילדות באסף הרופא

רונן דמארי

ד"ר משה בצר, בן 57, נשוי ואב לשלושה וסב לנכד, מתגורר בשהם, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מומחה ביילוד וגניקולוגיה, בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות. את צעדיו הראשונים החל ד"ר בצר בשנת 1991 כסטז'ר במרכז הרפואי "אסף הרופא" וכבר אז נטה לכיוון המיילדות והגינקולוגיה. עם סיום הסטאז', החל בהתמחות בבית החולים ובסיומה,בשנת 1999, החל משמש כרופא בכיר באגף המיילדותי. לאורך השנים צבר ד"ר בצר ניסיון רב, בכל הפעולות הקשורות בטיפול ובסיבוכי הריון ולידה, והתקדם עד לדרגת סגן מנהל מחלקה. ד"ר בצר ידוע בתחביביו המיוחדים הקשורים באהבת הארץ ומשמש בין היתר כמדריך לטיולי ג'יפים בהתנדבות, רוכב על אופני שטח בזמנו הפנוי ומלווה את רעייתו ברחבי העולם בתחביבה – ריצה למרחקים ארוכים.
ד"ר נעם סמורז'יק, בת 43, נשואה ואם לשתיים, מתגוררת בראשון לציון, בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר סיום ההתמחות השלימה התמחות-על בתחום האנדוסוקפיה הגינקולוגית בבית החולים של אוניברסיטת מישיגן באן ארבור, ארה"ב. לפני כחמש שנים חזרה לארץ ושימשה כרופאה בכירה ביחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית, העוסקת בניתוחים רוובטים, לפרוסקופים והסטרוסוקפיים. עם עזיבתו של פרופ' מוטי פנסקי, החליטה הנהלת המרכז הרפואי, כאמור למנותה במקומו. ד"ר סמורז'יק בעלת מינוי מרצה בכיר במסלול הקליני בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ומשמשת כחברת ועד החברה הישראלית לאנדוסקופיה גינקולוגית.
"אני מודה להנהלת המרכז הרפואי ולהנהלת חטיבת נשים ויולדות על הבחירה והאמון בי. בטוחה אני כי בעבודת משותפת עם הצוות הרפואי והסיעודי, יחד עם טכנולוגיות חדשות ופנים למטופלת- נצעיד את המחלקה קדימה" ציינה ד"ר סמורז'יק עם בחירתה.
צילום: דוברות אסף הרופא

ד"ר משה בצר. צילום: דוברות אסף הרופא
ד"ר נעם סמורז'יק. צילום: דוברות אסף הרופא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות