דף הבית / חדשות העיר / מטרד מגרש החנייה המאולתר

מטרד מגרש החנייה המאולתר

רונן דמארי

מגרש החנייה המדובר ממוקם בארבע קרנות של הרחובות ז'בוטינסקי – דובנוב – אבן שושן – השחר ולדברי תושבים המתגוררים בסמיכות אליו, הוא מיועד לבניית קוטג'ים בעתיד. לדברי התושבים, בחודשים האחרונים נהגי משאיות מעמידים אותן במקום בשעות הלילה ויוצרים מטרדי רעש כאשר הם מניעים את כלי הרכב ויוצאים לעבודה בשעת בוקר מוקדמת מאוד. בנוסף טוענים התושבים כי פסולת בנייה שייתכן ומקורה בעירייה, מושלכת לא פעם בתחומי המגרש ויוצרת מטרדי אבק.

אחד התושבים המתגורר סמוך למגרש אמר השבוע ל"גל גפן": "יש כאן מגרש גדול מאוד שלמיטב ידיעתנו מיועד לבניית קוטג'ים, אבל בפועל משמש כרגע כחניון למשאיות, כולל משאיות זבל של העירייה. הנהגים מניעים את הרכב בחמש בבוקר ולפעמים אפילו לפני ואז משלבים לרוורס ומשמיעים לנו את הרעש החזק של הנסיעה לאחור. אנחנו לא אמורים לחיות ככה".

-פניתם לעירייה בנושא?

"אני אישית פניתי למוקד העירייה לפחות פעמיים שלוש והתשובה שקיבלתי היא שמדובר במגרש פרטי והעירייה לא מתערבת במה שקורה בו. יתרה מכך, העירייה מחליפה כרגע צנרת מים בציר ז'בוטינסקי, מפנה את הפסולת שהיא אוספת ושופכת במגרש הזה, מביאה לכאן טרקטורים שעושים מיון לפסולת".

תושב אחר הוסיף: "זה נראה שהבעלים של המגרש מאפשר שיעשו בו שימוש ואולי לא אכפת לו שבלילה יעמדו שם משאיות. הדבר היחידי שהעירייה עשתה בנושא זה הצבת תמרור שאוסר כניסת משאיות בתחילת רחוב אבן שושן, אבל הנהגים בכלל לא מתייחסים אליו, הם פשוט מגיעים ומחנים במגרש הגדול הזה. בשנה האחרונה יש ממש השתלטות. אני אגיד לך יותר מזה – בימי שישי מגיעים לכאן כדי לתקן משאיות, זה נהיה ממש כמו מוסך".

-מה אתם מצפים שהעירייה תעשה?

"שתעשה סוללת עפר שתמנע מהנהגים להיכנס למגרש, אם היא לא רוצה להשקיע בגידור זה הפתרון הכי זול וכמובן שתפסיק לפנות לשם אשפה".

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר בשטח פרטי שחלקו מגודר עבור שטח התארגנות של העירייה לטובת הקמת מפרץ חנייה ברחוב דובנוב. העבודה צפויה להסתיים בסוף השבוע הקרוב והשטח ינוקה, במקביל פקחי סיור ואיכות סביבה יגיעו למקום לפקח שלא נזרקת פסולת במקום. באשר למשאיות החונות במקום, אנו נבחן פתרונות על מנת למנוע כניסתם למקום".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות