דף הבית / חדשות העיר / מחדשים תווי תושב

מחדשים תווי תושב

רונן דמארי

עשרות אלפי תושבים בעיר טרם חידשו את תו התושב ברשותם שהונפקו לפני למעלה משלוש וארבע שנים, ובכך הם חשופים למתן קנסות. למרות פעילות הסברתית נרחבת בעיר של החברה לבטחון, הקוראת לציבור להקדים ולחדש את התו ובכך להימנע מעומס שצפוי להאריך את משך זמן ארוך לחידוש התו וכן להימנע מהתראות ואף קנסות. נכון לעכשיו, כעשרים אלף תושבים שנדרשים לחדש את התו- טרם עשו זאת.
תו התושב מקנה לתושב הטבות לחנייה בחינם באזורים המסומנים בכחול- לבן ובחוף הים וכן בכל מקום אחר המותר על פי חוק ותמרורים המוצבים בכניסה לרחובות העיר וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לתושבי הרחוב. למרות ששנת 2017 הסתיימה החברה לבטחון נמנעו מלרשום דו"חות למי שטרם חידש והסתפקו עד כה בהתראות. אולם עתה תחודש האכיפה ובחברה לבטחון מפצירים בתושבים להימנע מהסיטואציה ולחדש את התו בשורה של מסלולים שונים ונגישים.
בחברה לבטחון מדגישים כי כל אלו שחידשו את התו אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם- יכולים להיות רגועים, שכן קיומם של תווי התושב מעודכנים במספוני המפקחים ועל כן לא תבוצע כנגדם אכיפה.
סגן ראש העירייה, רז קינסטליך, המחזיק בתיק הביטחון: "לטובת העניין הוקצו משאבים רבים על מנת להנגיש את השירות באופן הטוב ביותר לתושבי העיר". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף הוסיף: "החברה לביטחון נערכה על מנת להעניק שירות מהיר לחידוש התווים". לרשות התושבים קיימות שלוש דרכים לחידוש תו התושב. הדרך הראשונה: חידוש באמצעות פורטל האינטרנט שנמצא באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת www.rlz-bitachon.co.il. במסגרת מילוי הפרטים יש לסרוק את המסמכים הנדרשים לקבלת תו התושב לפורטל האינטרנט. הדרך השנייה: חידוש תו התושב באמצעות מסירת המסמכים במשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי ברחוב ז'בוטינסקי 61. הדרך השלישית והאחרונה- באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים להנפקת תו התושב וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון. יש לציין שקבלת התווים לביתכם תיעשה אך ורק באמצעות הדואר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות